18 Reacties

3 maanden geleden

Ga je camperen oid? Er zal vast wel een mogelijkheid zijn, jullie gaan ook warm eten neem ik aan. Dan kun je ook een broodje in een pan doen om te toasten toch?

3 maanden geleden

Reactie op June 💗

Ga je camperen oid? Er zal vast wel een mogelijkheid zijn, jullie gaan ook ...
Neee het gaat niet om camperen. Het gaat om een evenement waar ik in de middag even met haar heen ga. En daar hebben ze geen mogelijkheid tot opwarmen of roosteren

3 maanden geleden

Lust ze geen andere dingen zoals rijstewafels, mais vingers, banaan, knijpfruit?

3 maanden geleden

Reactie op June 💗

Lust ze geen andere dingen zoals rijstewafels, mais vingers, banaan, knijpf ...
Dat lust ze zeker! Alleen dit heeft wel nodig om in een goede curve te blijven groeien denk ik? Ze is altijd wat aan de lichte kan geweesy

3 maanden geleden

Onze baby is prematuur, dus voor ons geld ongeveer hetzelfde. Wij nemen vaak gewoon van alles wat mee, als je geen hele dagen weg bent kun je gewoon een goed ontbijt en avondeten aanbieden en in de middag fruit oid. Ook in fruit zit natuurlijk vitamientjes!

3 maanden geleden

Onze dochter is nu bijvoorbeeld 14 maanden, en draagt nu net pas maatje 74

3 maanden geleden

Reactie op June 💗

Jaa precies! Fijn te horen! Lastig soms he....

3 maanden geleden

Reactie op June 💗

Ah jaa! Ons kindje zit wel in maat 80 maar dat komt puur door haar lengte! Ze is verder slank

3 maanden geleden

Reactie op Babyyyy012023

Jaa precies! Fijn te horen! Lastig soms he....
Het is enorm zoeken maar het went lieve mama! Wij zijn nu in gran Canaria en daar is het ook enorm puzzelen en zoeken.. maar het komt goed, lekker genieten!!!❤️

3 maanden geleden

Bij de kruidvat hebben ze ook knijpzakjes met groenten die koud gegeten kunnen worden. Misschien is dat iets..

3 maanden geleden

Wij nemen vaak een termofles met kokend water mee en een bakje. Zo kun je het eten overal au bain marie verwarmen. Roosteren word lastig maar misschien bij een restaurant vragen?

3 maanden geleden

Reactie op June 💗

Mijn meisje was niet prematuur maar is volgende week 14 maanden en draagt lengte maat 68, maar kan nog zeker 62 aan.

3 maanden geleden

Eten vantevoren opwarmen en in zo'n thermos beker voor soep? Of een keer fruit ipv warm eten? Wij hebben altijd een knijpzakje in de tas. Normaal krijgt ze stukjes fruit maar als we ergens langer zijn dan gepland wel handig. En soms een maiswafel ipv brood.

3 maanden geleden

Ik gooi dan een potje olvarit oid in mijn tas met een lepel. Kun je ook op kamertemperatuur geven... Voor 1 keertje wat geven dat wellicht niet perfect is qua voedingstoffen kan hopelijk toch wel? Sterkte en veel plezier!

3 maanden geleden

Knijpfruitjes of bijv pannekoekjes meenemen die kun je ook wel koud eten

3 maanden geleden

Ik weet natuurlijk niet hoe lang er tussen zit… maar eventueel het brood thuis roosteren, laten afkoelen en dan meenemen? Na een aantal uur is dat niet zo lekker meer. Maar eventjes kan wel. Warm eten eventueel vervangen door een koude pasta of couscous met dingetjes erdoor? Of au bain Marie verwarmen als je een bakje én thermosfles met heet water meeneemt? Veel plezier!

3 maanden geleden

Je hebt ook van die tosti apparaten voor onderweg die op 12V gaan (aansteker aansluiting ).. misschien kan je die kopen of misschien hebben ze die ook in broodrooster vorm

3 maanden geleden

Wij hebben van twistshake een geïsoleerde voedingsdoos. Werkt echt top! Eten blijft warm en heb ook wel eens heet water erin gedaan met een groentezakje, bleef ook perfect warm! (Wij hebben ook een prematuur, lastige eter)