11 Reacties

3 maanden geleden

Laat je hem alleen eten of voer je hem? Potjes is toch prima 😁 als hij dat lekker vind, vind hij dat lekker 😊

3 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Laat je hem alleen eten of voer je hem? Potjes is toch prima 😁 als hij dat ...
Ja klopt ik voer hem. Nog steeds heb geprobeerd dat hij dit zelf doet maar dat werkt helemaal niet

3 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Ja klopt ik voer hem. Nog steeds heb geprobeerd dat hij dit zelf doet maar ...
Op welke manier werkt dat niet helemaal dan? Want dat is echt kwestie van rommelen en laten aankloten 😂 hier eet ze minder dan met potje toen. Maar komt helemaal niks te kort. Wel altijd 1 dikke bende. Krijgt zowel met de pot mee als potje ( 12+/18+)

3 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Op welke manier werkt dat niet helemaal dan? Want dat is echt kwestie van r ...
Dan is het inderdaad meer rommelen dan iets in z’n mond 🤣 hij is al wat ondergewicht dus moet wel wat in omdat dus al over de dag heel weinig eet. En nog steeds 3 melk flesje heeft

3 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Dan is het inderdaad meer rommelen dan iets in z’n mond 🤣 hij is al wat o ...
Owja. Bij ons word dat overdag ingehaald met knijpfruitjes, brood en koekjes 😂

3 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Owja. Bij ons word dat overdag ingehaald met knijpfruitjes, brood en koekje ...
Ja hij eet dus helemaal geen brood alleen soms dan een knijp fruit of appelmoes. En die smelt snacks.

3 maanden geleden

Hoi, ik hoor je zeggen - alleen gepureerd, geen stukjes - geen brood - ondergewicht - niet zelf willen eten Ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar ik zou zeker hulp inschakelen. Kijk even op www.kinderdietisten.nl of zoek een preverbale logopedist. Het is belangrijk dat kinderen leren om stukjes te eten, en daarnaast natuurlijk dat zijn gewicht niet verder afbuigt. Ik zeg dit met mijn werk bril op 🤓 (kinderdiëtist). Succes!

3 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Ja hij eet dus helemaal geen brood alleen soms dan een knijp fruit of appel ...
Krentenbollen? Brinta? Crackers? Helemaal niks? Brood met hagelslag? Watermeloen? Dit gaat hier heel goed. Krentenbollen geef ik haar gewoon zo helemaal.

3 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Krentenbollen? Brinta? Crackers? Helemaal niks? Brood met hagelslag? Waterm ...
Brinta ook wel en watermeloen ook brood met hagelslag nog niet geprobeerd

3 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Ja hij eet dus helemaal geen brood alleen soms dan een knijp fruit of appel ...
Hier houd ons zoontje ook niet zo van brood en heeft wat ondergewicht.. Wij geven hem wel is een pannenkoek met jam, bananenpannenkoek, crackers. Dat eet tie allemaal wel!

3 maanden geleden

Hier in de avond ook nog steeds puree🙋‍♀️ overdag gaat het heel goed qua brood en fruit ed.. maar avond eten vertikt hij.. Vanavond zowaar een paar hapjes van mama dr boontjes. Heb het laatst bij het cb gevraagt en die zeiden omdat hij verder wel gewoon stukjes eet, laat het maar lekker bij puree.. komt vanzelf. Maar als jouw kindje uberhaupt nog niet echt stukjes eet, zou ik misschien wel het cb even bellen voor tips en tricks🙃