13 Reacties
2 jaar geleden
Met die andere twee geen ervaring maar wij hebben deze voor ons zoontje van bijna 2 en vinden hem ideaal. Zitten verschillende geluiden op, een lampje in het buikje en het buikje gaat op en neer. Hij is makkelijk aan te zetten door op de buik te drukken en gaat dan een half uur lang aan en schakelt automatisch uit.
Doordat hij zo makkelijk aan te zetten is, doet ons zoontje hem zelf aan, zoekt zijn speentje en slaapt weer in als hij 's nachts wakker wordt. Een verademing tov de 100x die we anders eruit moesten om hem zijn speen te geven. Nu is het alleen nog als al zijn spenen uit bed gevallen zijn. Wij hebben hem wel pas vanaf zijn 1e verjaardag, hij heeft hem cadeau gekregen. Hij ligt ook heel schattig met zijn handje op het bewegende buikje om in slaap te vallen.
Als onze dochter iets ouder is gaan we voor haar ook zo een knuffeltje aanschaffen. Nu ligt ze nog naast mij in de co sleeper en heeft ze hem nog niet nodig.

2 jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Wij hadden Ewan en die ging heel snel kapot, geen fan van. Heb goede verhal ...
Jaaa wij hebben de otter ook! Love it!
2 nadeeltjes vind ik dat ie maar een halfuur doet dus ons mupke schrikt wakker als de whitenoise stopt. We vinden de 'adem'functie daarom fijner. Minder abrupte stop.
En het mechanisme van het buikje maakt best wat herrie, die hebben we dan ook nooit aan.
2 maanden geleden
Reactie op K.A.S.
Yup hier 😅 en hij pakt het vaak van zijn kleine broertje ondanks dat hij z ...
Oke. Bij mijn dochter nooit gebruikt of nodig gehad maar ik twijfel nu sterk om het alsnog te doen. Dikke tranen en paniek alleen in bed, zo zielig. Ik wil alles geprobeerd hebben voor haar.