23 Reacties

vorig jaar

Inoli?

vorig jaar

Cetomacrogol zalf ipv crème werkt hier goed. Kun je bij de apotheek halen. Ons zoontje heeft eczeem en krijgt daarvoor hormoonzalf maaar krijgt van de hormoonzalf een hele schrale huid dus smeren ook bij elke verschoonronde cetomacrogol zalf en moet zeggen dat het goed helpt!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Mijn dochters hebben ook een hele droge eczeem huid. Voor de jongste gebruik ik nu aveeno baby daily care. Dat werkt als eerste heel goed 😊

vorig jaar

Mijn dochter heeft last van eczeem, op buik/rug en wangen. Wat bij haar helpt is cetomacrogol met vaseline 20%. Te koop bij de Etos of via internet. Succes! Groetjes Suzanne

vorig jaar

Ons zoontje heeft ook een hele droge huid. Wat snel neigt naar eczeem als we hem te vaak in bad doen.. dus doen hem max 3x per week in bad en verder alleen met een washandje schoonmaken. Deze crème heeft wel erg geholpen! Heb de hele set voor hem gehaald.. wel erg prijzig maar top spul

vorig jaar

Cetomacrogol creme & zalf helpt hier goed.

vorig jaar

Inoli

vorig jaar

Droge huid zalf uit pot van dr leenarts

vorig jaar

Purol zalf werk hier heel goed

vorig jaar

Mijn zoontje heeft cetomacrogol creme met vasaline op recept, wordt bij ons vergoed, deze tubes zijn redelijk prijzig. Hij krijgt deze crème wel ivm eczeem
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Vaseline cetamacrogol of La Roche-Posay Lipikar Balsem AP+M werkt heel goed

vorig jaar

vorig jaar

Pure shea butter! Kun je blijven smeren, ook lekker voor jezelf. Bekijk Shea Butter Puur 1kg Pot - Huid en Haar Butter - 1000 gram Ongeraffineerde en Onbewerkte Sheabutter - Shea Boter op: https://www.bol.com/nl/p/shea-butter-puur-1kg-pot-huid-haar-butter-1000-gram-ongeraffineerde-onbewerkte-sheabutter-shea-boter/9200000039851672?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar

Wat naar zeg.. Kijk eens op de site van Ziltezusjes. Daar hebben ze 100% natuurlijke crèmes die heel fijn zijn voor de babyhuid (shea butter is heel fijn maar wel erg dik (wel fijn voor bijv de billen), de mangozalf is dan prettiger). In veel van de crèmes die hier worden genoemd zitten alsnog veel chemische ingrediënten die irriterend kunnen werken voor de huid helaas (no offence overigens). Verder vooral niet te vaak douchen/badderen (1x per week is voldoende) en ook niet te warm. Hopelijk vind je iets wat werkt voor je kindje!

vorig jaar

Reactie op Myfirstborn

Wat naar zeg.. Kijk eens op de site van Ziltezusjes. Daar hebben ze 100% na ...
Onze dochter gaat ook 1x per week in bad. Meestal vertel ik dit niet omdat mensen dat vaak raar vinden. Ik heb ook last van een droge huid en als kind heb ik veel last gehad van eczeem gehad en dat wil ik bij mijn dochter echt proberen te voorkomen.

vorig jaar

Shea butter of frambozenpitzalf, Google maar es op 'puur geluk store', helpt hier fantastisch!

vorig jaar

Reactie op Emmily23

Onze dochter gaat ook 1x per week in bad. Meestal vertel ik dit niet omdat ...
Ja gek eigenlijk he.. terwijl ik het juist raar vind als baby's vaker in bad gaan (oke tenzij ze echt heel vies zijn van poepexplosies ofzo..) aangezien er wordt geadviseerd maximaal 1 a 2 keer. Ik heb zelf ook huidproblemen dus herken helemaal wat je zegt. Voorkomen is beter dan genezen!

vorig jaar

Sea butter en frambozenzalf zweren we echt al vanaf het begin bij! Is natuurlijk en helpt letterlijk bij ALLES! Baby Acne, droge huid, eczeem, luieruitslag, smet plekjes! Echt een aanrader! Heb zelf gemerkt dat cetonacrogol zalf alleen maar verlicht op korte termijn en heel oppervlakkig blijft

vorig jaar

Reactie op Babyjuni6

Sea butter en frambozenzalf zweren we echt al vanaf het begin bij! Is natuu ...
Hier ook inderdaad! Gebruiken het overal voor. Sheabutter is wat vetter, dus bij hele droge huid gebruiken we die. Frambozenzalf smeert lekkerder dus die gebruiken we nog het meest, voor de kwijl uitslag, rode billen. Beide ook super bij een schaaf plekje of sneetje!

vorig jaar

Hier ook rode droge plekjes. Nu dr leenarts zalf voor droge huid. Alles weg!