Wat een goede tip! Ik vond dit artikel:
https://www.mamabaas.be/momlife/algemeen/zijn-er-tips-om-rustig-te-blijven-bij-een-huilende-baby erg passend bij dit topic ☺️
Wees lief voor jezelf Pascale ❤️ je kat was ook je kindje en daar wil je ook goed voor kunnen zorgen. Het is dus normaal dat er heel wat emoties bij komen kijken in zo'n situatie 😔 neem daar ook nog de hormonen bij en je hebt een goed recept voor donkere gedachten. Gun jezelf de tijd om te rouwen en afscheid te nemen van je kat en betrek daar je kindje in. Zo leert jouw kindje ook via jou omgaan met haar emoties en misschien wordt ze er ook wel wat rustiger van. En het is al super goed van je dat je een vriendin om hulp hebt gevraagd! Ik hoop voor je dat ze er inmiddels is en misschien kan jij even wat bijslapen of uitrusten ♡
Wat hier overigens enigszins helpt bij krampjes: wiegen met haar buikje tegen die van mij aan (en haar hoofdje op mijn arm) en zo rustig pratend en sushend de kamer door of in de draagzak en dan vooral lekker in de weer gaan. Een warm badje schijnt ook te kunnen helpen maar hier is ze meer fan van de douche 😊
Sterkte met deze situatie, je doet het goed 😘