20 Reacties

3 jaar geleden

Pff ruilen? Hier is het juist de Sahara sinds de zwangerschap

3 jaar geleden

Nou, als het kon..graaag! misschien beetje to much info maar het druipt letterlijk (ook als ik geen seks heb) er uit 🥲

3 jaar geleden

Same here, same here.. Ik mis alleen nog dat ronde ding wat dan voorbij komt waaien in alle droogte 😂

3 jaar geleden

I wish dat ik nog nat werd zonder glijmiddel kom ik nergens 😂

3 jaar geleden

Reactie op June 💗

Same here, same here.. Ik mis alleen nog dat ronde ding wat dan voorbij kom ...
😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op tdkramer

Nou, als het kon..graaag! misschien beetje to much info maar het druipt let ...
Maar is het dan niet gewoon afscheiding?

3 jaar geleden

Maar is het dan niet gewoon afscheiding?
Waarschijnlijk ook jaa, maar op het moment dat we seks hebben wordt het nog even 10 keer zo erg. Goede combinatie dus

3 jaar geleden

Reactie op June 💗

Same here, same here.. Ik mis alleen nog dat ronde ding wat dan voorbij kom ...
Hahahaha vreselijk

3 jaar geleden

Reactie op tdkramer

Waarschijnlijk ook jaa, maar op het moment dat we seks hebben wordt het nog ...
Ik moet zeggen sinds ik zwanger ben heb ik ook echt gigantisch veel last van afscheiding. Dit schijnt normaal te zijn! Alleen is dit een van de minst besproken ‘kwaaltjes’. Maar libido en seks zijn hier ver te zoeken 😂

3 jaar geleden

Reactie op June 💗

Ik moet zeggen sinds ik zwanger ben heb ik ook echt gigantisch veel last va ...
Jaaa bizar toch! Snap niet dat er niet over gepraat wordt, ik vind echt hele plakkaten terug in m’n strings… het is voor een goed doel denken we dan maar hahaha

3 jaar geleden

Reactie op tdkramer

Jaaa bizar toch! Snap niet dat er niet over gepraat wordt, ik vind echt hel ...
Ik denk dat er toch heel veel schaamte op heerst. Want als ik het vraag aan vriendinnen en familie zegt iedereen: ‘jaaaa dit hadden wij ook zo erg!!’ Dat ik denk oké thanks for the heads up #not.. Iedereen weet altijd alles zo goed te vertellen met klagen maar dit had ik nog nooit gehoord! Verschrikkelijk

3 jaar geleden

Super herkenbaar! Het schijnt na de zwangerschap weer te verbeteren, heb ik mij laten vertellen. Ik word er ook wel eens gek van. Beetje opgewonden en je kan meteen een schone onderbroek aan, fraai 😅

3 jaar geleden

Reactie op Vosselies

Super herkenbaar! Het schijnt na de zwangerschap weer te verbeteren, heb ik ...
Aaah heel blij (wel vervelend voor jou) dat jij je hierin kan herkennen… het is zo’n irritante kwaal

3 jaar geleden

Helemaal herkenbaar! Lijkt soms wel een zwembad🤣 combineer dat met hyper gevoeligheid..orgasmes gaan door het dak😲😲 investeer in een goede waterdichte molton zodat je matras beschermt blijft en go with the flow (of golf😜). Mijn vriend vind het ge-wel-dig! En ik dus ook😁😁💪

3 jaar geleden

Hebben jullie tijdens/na de seks ook last van harde buiken? Vind het echt oncomfortabel en durf daardoor niet zo goed meer. Als ik een orgasme heb gehad is het nog 10x erger.

3 jaar geleden

Hebben jullie tijdens/na de seks ook last van harde buiken? Vind het echt o ...
Ja veel krampen inderdaad🤷‍♀️ soms ook best pijnlijk

3 jaar geleden

Hebben jullie tijdens/na de seks ook last van harde buiken? Vind het echt o ...
Ja! Vind penetratie ook soms pijnlijk… en die krampen vind ik eng soms haha. Soms na orgasme (en die heb ik wel altijd áls ik seks heb😂) blijft die harde buik ook ff aanhouden en doet zeer.

3 jaar geleden

Reactie op Suzi98

Ja! Vind penetratie ook soms pijnlijk… en die krampen vind ik eng soms haha ...
Ja hier blijf ik dan nog heel lang een oncomfortabel gevoel hebben in mn buik. Nadeel is dat ik zo hitsig ben als wat 😂😂 en weet wel dat t geen kwaad kan maar toch.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Mijn vriend vind het gelukkig niet erg, dus ik probeer me er ook maar bij neer te leggen😅 wel geeft hij aan dat het daar beneden zowat 'als nieuw' voelt😂 en dus heel gevoelig voor hem. Ligt dan denk ik weer aan dat alles beter/meer doorbloed is?🤔

3 jaar geleden

Reactie op June 💗

Ik moet zeggen sinds ik zwanger ben heb ik ook echt gigantisch veel last va ...
Ja die afscheiding niet normaal! Als ik een inlegkruisje vergeet kan ik soms na 20min al een nieuwe onderbroek aandoen 🙃😂 maar libido hier ook volledig weg, terwijl het voor de zwangerschap ik in de relatie was die het hoge libido had 😅