4 Reacties

één maand geleden

Voor de zekerheid een bedje mee nemen of daar neer zetten. Dan zit je niet aan tijden vast en als ie moe wordt kan ie gewoon gaan slapen

één maand geleden

Wij vieren kerst bij mijn moeder thuis, zij past ook op dus heeft een ledikantje staan en daar gaat hij gewoon lekker 19:00 naar bed en slaapt dan een nachtje bij mijn moeder ☺️ We beginnen wel eerder (16:00 ipv 17:00) zodat hij de cadeautjes nog uit kan pakken en zelf eten we dan als hij op bed ligt

één maand geleden

Ja met kerst bij mijn schoonouders blijft hij een nachtje daar slapen. Halen hem dan in de ochtend weer (heerlijk een keer uitslapen voor ons en geen kindje midden in zijn nacht wakker) De rest moet ik nog even kijken ook.

één maand geleden

Het is hier afwachten hoe de dag loopt. Wij zitten overdag bij mijn schoonfamilie dus daar moet ze een middagdutje doen dus nemen daar het bedje mee naar toe (zie ik niet gebeuren overdag 😂) maar neem ook de buggy mee die kan plat dan ga ik even met haar wandelen mocht het weer het toe laten en anders een rondje in de auto. Dan rijden we door naar mijn familie rond 17:00 en dat is ook in onze woonplaats 15 minuten lopen bij ons huis vandaan. Mijn familie heeft een horecazaak met speelruimte waar we kerst vieren dus daar kan ze waarschijnlijk haar lol niet op met oudere neven en nichten. Ze kan nu ook sinds de zomer ook wel tot 20:00/20:30 rekken. (Normaal 19:00 bedtijd) maar dan moet ze s’middags wel goed geslapen hebben wat nu waarschijnlijk niet het geval is. We nemen het bedje mee die kan in een aparte donkere ruimte weg van de drukte. Als dat niet lukt, buggy. En als dat niet lukt naar huis. 🤣 Lang verhaal kort. Hier wordt het dus go with the flow.