7 Reacties

één maand geleden

Ik heb de fietsstoel door de fietsenmaker laten installeren. Ging prima. Heb ook een gewone elektrische fiets en een Yepp stoeltje

één maand geleden

Ik heb ook een normale elektrische fiets en een urban iki stoeltje voorop de fiets

één maand geleden

heb urban iki, de fietsmaker gaf aan dat die ideaal zijn en niet duur maar kwalitatief wel erg goed.

één maand geleden

Wij hebben een zitje met windscherm van bobike, bevalt enorm goed! Mijn man en ik hebben allebei een adapter op de fiets laten installeren, zodat we het zitje makkelijk kunnen wisselen.

24 dagen geleden

Op elke fiets kan een kinderzitje mits je stuurpen dat toelaat. Elektrisch/ normaal/ moeder dat maakt niks uit. Moeder fiets heeft als pluspunten dat hij ruimer is ( ik ben dik dus heb echt die ruimte nodig bijv). Vaak heeft een moederfiets een stuurslot of een veer zodat je stabieler je kind erin kan zetten. En een dubbele standaard. Ook voor stabiliteit. Heb je dat allemaal niet nodig en is je stuurpen geschikt kan je elk zitje erop ( laten) zetten die jij mooi vind. Uran Iki , Bobike, yepp allemaal prima zitjes.

17 dagen geleden

Thule! Licht stoeltje en werkt met magneetjes. Super handig !

14 dagen geleden

Ik heb een normale elec fiets en heb een ahead adapter laten plaatsen op mn fiets. Stoeltje en scherm van bobike. Op mijn fiets pastebook alleen een a head adapter. Had een yepp stoeltje deze paste helaas niet dus moeten verkopen. Niet alles past dus.