1557 Reacties
één jaar geleden
Vrijdag doorgestuurd naar seh virus broncholitus kan vanalles zijn ze kunnen dan helpen met zuurstof als ze benauwd worden of sonde als ze niet meer drinken hij dronk sinds gisteravond 6 uur geen druppel meer nadat hij vannacht 5 uur nog niks dronk weer gebeld uitdroging krijgt nu vocht vanaf vanmorgen 8 uur en dan weer verder zien of hij straks weer wil drinken
één jaar geleden
Reactie op Gisette
Vrijdag doorgestuurd naar seh virus broncholitus kan vanalles zijn ze kunne ...
O jeetje jullie ook al? Hoe gaat het nu?
één jaar geleden
Reactie op Lampje88
Och jee wat zielig he. Mijn zoontje had idd ook een infuus in zn hoofdje. I ...
Nog steeds niet opgeknapt vandaag weer heel erg ziek. Hij krijgt nu bloedtransfusie omdat bloed te laag is
één jaar geleden
Nog steeds niet opgeknapt vandaag weer heel erg ziek. Hij krijgt nu bloedtr ...
:( het is echt bizar 1 op 1 met ons verhaal. Ons zoontje heeft ook een transfusie gehad. Maar wilde je niet ongerust maken. Bij ons ging het 5 dagen neerwaarts en daarna ging de knop op de goede kant op. Ik hoop bij jullie ook🥺
één jaar geleden
Reactie op Lampje88
:( het is echt bizar 1 op 1 met ons verhaal. Ons zoontje heeft ook een tran ...
Ja indd zei de verpleegkundige ook het gaat op en neer de ene dag beter dan de andere dag. Kan sochtends slecht gaan en dan paar uur later weer beter beetje jojo effect en waarschijnlijk zit hij nu op de piek van het ziek zijn
één jaar geleden
Reactie op 00me00
Hopen vanaf morgen dan elke dag een beetje beter🤞
Dat hoop ik ook..wel onzeker word je hier van duurt veelste lang...mis gewoon het gehuil en snachts eruit moeten voor speentje de kleinste dingen
één jaar geleden
Dat hoop ik ook..wel onzeker word je hier van duurt veelste lang...mis gewo ...
Ach lieverds…. Ik krijg zelf tranen in mijn ogen hiervan! Sterkte voor jullie allemaal! Hopelijk knappen jullie lieverds snel weer op en kunnen ze lekker thuis knuffelen❤️ veel liefde voor jullie!
één jaar geleden
Dat hoop ik ook..wel onzeker word je hier van duurt veelste lang...mis gewo ...
Ach jeetje, ik kan mij echt niet voorstellen hoe onwijs veel pijn het moet doen om je zoontje zo achter te moeten laten in de nachten… Mijn hart breekt bij het idee alleen al😥 Heel veel sterkte en ik duim heel hard met je mee dat hij snel een beetje opknapt en weer lekker thuis bij je kan liggen ❤️
één jaar geleden
Eindelijk goed nieuws gehad hij doet het nu zo goed dat ze waarschijnlijk vanmiddag de beademingsbuis eruit gaan halen. Dit had ik echt niet verwacht na gisteren omdat hij zo slecht was
één jaar geleden
Eindelijk deze kleine toppertje van de beademing af, morgen word hij overgebracht met de ambulance naar Zwolle om verder te herstellen en aansterken in zwolle. Waren paar heftige en pittige dagen
één jaar geleden
Eindelijk deze kleine toppertje van de beademing af, morgen word hij overge ...
Och wat fijn om dit te lezen! Hopelijk vanaf nu alleen maar bergopwaarts ❤️
één jaar geleden
Eindelijk deze kleine toppertje van de beademing af, morgen word hij overge ...
Wat goed om te lezen! ❤️
één jaar geleden
Flesjes zijn tegenwoordig de momenten om alles te gaan ontdekken. Dit kind…. Ik had m natuurlijk eerst ‘normaal’ vast 😅