1557 Reacties
茅茅n jaar geleden
Blij dat dit meisje meegaat naar mijn werk en ik gewoon kan voeden. Ff onderonsjes tijdens werktijd 馃グ.
茅茅n jaar geleden
Eindelijk gaat het de goede kant weer op sinds vanmiddag van de zuurstof af om te kijken hoe dat gaat. Vanavond die enge infuus uit zijn hoofdje. En hopelijk gauw weer zelfstandig drinken dat lukt hem nog kost hem nog teveel energie
茅茅n jaar geleden
Reactie op Gisette
Wat fijn zeg 馃挋 hopenlijk gaat het drinken ook snel beter 馃槝
Dat hoop ik ook en dan gauw naar huis weer in zijn eigen bedje en lekker in de box spelen
茅茅n jaar geleden
Dat hoop ik ook en dan gauw naar huis weer in zijn eigen bedje en lekker in ...
Dat zou wel heel fijn zijn he eigen omgeving niks beter dan thuis鉂わ笍馃槝 Hier lukt het zelf drinken helaas niet ben benieuwd wanneer hij het weer gaat doen 馃槥馃槗 hij moet minimum van 500 halen om naar huis te mogen maar zit vandaag nog maar op 85 馃槥
茅茅n jaar geleden
Reactie op Gisette
Dat zou wel heel fijn zijn he eigen omgeving niks beter dan thuis鉂わ笍馃槝 Hier ...
Wat heftig en naar zeg! Ik hoop met jullie mee dat het snel weer de goede kant op gaat 鉂わ笍馃檹馃徎
茅茅n jaar geleden
Reactie op Gisette
Dat zou wel heel fijn zijn he eigen omgeving niks beter dan thuis鉂わ笍馃槝 Hier ...
Ligt jullie mannetje ook in het ziekenhuis?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Gisette
Ja helaas wel zondagochtend opgenomen
Aahh ook rs virus?
茅茅n jaar geleden
ja opgenomen met broncholitus en uitdroging hier hebben ze niet getest op welk virus konden het horen aan zijn hoesten, en ze kunnen niet meer dan sondevoeding geven en zuurstof als ze benauwd zijn, gister had hij overdag maar 85cc zelf gedronken met genoeg pijnstilling en nu hij wat beter slaapt heeft hij weer wat meer energie vanochtend half 5 en net om half 9 heeft hij beide flessen 135 gedronken dus zit vooruitgang in heb idee dat het ook pijnlijk is als die drinkt want na medicatie drinkt hij echt beter hopenlijk zet hij het door vandaag馃檹 ze beginnen hier net cc te tellen vanaf half 8 dus zitten op 135 vandaag 馃 hoe was jullie nacht ? Hoe is het met de kleine en met jou?馃槝
茅茅n jaar geleden
Reactie op Gisette
ja opgenomen met broncholitus en uitdroging hier hebben ze niet getest op w ...
Zooo zielig!!馃槬 hier heeft de kleine muppet al best lang een flink hoestje.. en elke keer als hij echt even lang moet hoesten geef ik hem snel even een extra knuffel en moet ik altijd even aan jullie mannetjes denken鈽癸笍
Hoop dat ze snel weer lekker in hun eigen bedje kunnen slapen.. en eindeloos met mama mogen knuffelen! 馃槝