8 Reacties

vorige maand
Ik weet niet hoe snel ze eer maar misschien kan je in de auto alvast een mandarijntje ofzoiets laten eten?
Verder loopt het vaak wel los hoor. Het is ook niet te doen voor ze om ieder kind een andere tijd te geven. Vind het zelf ook wel laar maargoed misschien op die manier opgelost

vorige maand
Oh dat vind ik ook wel laat! Ikzelf werk op het kdv en is het fruitmoment rond 9.30 of in de middag (afhankelijk van de locatie).
De aansluitende psz, dacht ik, rond 10 uur fruit.
Wij laten de kinderen wel om de beurt een stukje fruit pakje. 1 per keer maar wel het bordje rond tot het bordje leeg is!
Anders in de middag thuis nog een extra stukje fruit?
Hier kan je gerust naar vragen hoor vind ik, niks raars aan!
Wat en of ze er iets mee doen geen idee!

vorige maand
Reactie op KimBos89
Oh dat vind ik ook wel laat! Ikzelf werk op het kdv en is het fruitmoment r ...
Dank je voor je bericht . Ik had gebeld naar hoofdkantoor en die vond het ook al laat en ze gaf aan dat iedere locatie dat zelf mag bepalen. Maar ik mocht de locatie even bellen en bespreekbaar maken want ze zei daar heb je recht op en je mag dan ook het voedingsbeleid inzien

vorige maand
Is het peuterspeelzaal of dagopvang? Bij een PSZ kan ik me wel voorstellen dat routines anders gaan. Ik werk ook bij een grote organisatie en in mijn tijd als inval daar deed zowat elke locatie de dingen net wat anders.
Vraag eens de reden idd. Psz is namelijk vaak ter voorbereiding van school (vandaad wellicht ook het vragen om een volgend stukje) en ik heb bv vaker gehoord dat ze wat later het fruit aten omdat ze dan in de ochtend meer tijd hadden voor extra activiteiten aanbod en dat het tijdstip van 11 uur beter aansluit op het fruittijdstip van de basisschool. (Dit zowel gezien op de peutergroep van dagpvang als een peuterspeelzaalgroep)
Ik zou dit persoonlijk een beetje overdreven vinden om voor van locatie te veranderen. 🫣Hier kan je mijns inziens makkelijk over in gesprek. Vinden ze vast niet erg om je over gerust te stellen. 😊En stel ze es de vraag wat als mijn kind niet om een volgend stukje durft te vragen, zorgen jullie dat ze dan wel genoeg krijgt?
Succes!

vorige maand
Reactie op IBekkers
Is het peuterspeelzaal of dagopvang? Bij een PSZ kan ik me wel voorstellen ...
Bedankt voor je reactie. Zoals de titel al aangeeft is het peuterspeelzaal . Ja ik denk wel dat er een reden achter zit en zal het binnenkort ook even navragen . Ik vind het zelf ook overdreven hoor 😂 maar wilde even sparren 😉