12 Reacties
3 jaar geleden
Hey meis, ja! Ik heb afgelopen April een sleeve operatie gehad.. te snel erna (binnen 4 maanden) zwanger geraakt. Heb niet heel veel klachten op zich, maar merk wel dat ik enorme trek heb, last bij bukken en draaien in bed. Ben ontzettend moe, duizelig en sterretjes zien en vaak ook het idee van flauwvallen. Mijn bloedtesten waren allemaal goed.. ik voel me verder ook best wel okay, naast de standaard kwaaltjes. Mja, herkenbaar dus. Wanneer was jou operatie? Succes mama! 🙏🏽❤️
3 jaar geleden
Ik heb een sleeve gehad alleen is dit al wel 10 jaar geleden bijna.. Ik zelf heb wel last van bandenpijn maar veder niets ik moest wel extra ijzer slikken en me calcium was goed. Ook slik ik mijn vitakruid mama dag en nacht nog voor de vitamines.
Oh ja en ik heb er wel 2 en ben 20+ weken.
Ik weet niet hoelang het geleden is van je operatie?
3 jaar geleden
8jaar geleden gastric bypass gehad, en precies last wat jij omschrijft.
Ik heb wel al tekorten met vitamines en krijg binnenkort een ijzerinfuus voor de vermoeidheid. Ook het weinig kunnen eten en de bijbehorende suikerdips en slecht voelen vind ik verschrikkelijk. Kleine daarin tegen groeit heel goed.
3 jaar geleden
Jeetje wel erg vervelend, sterkte nog, misschien helpt het om wat buik spier oefening te doen?
3 jaar geleden
Hier vorig jaar februari een gbp gehad. Ik herken het wel die klachten alleen waren bij mij de bloedwaardes niet helemaal goed. Glucose te laag, b12 te laag, ijzergehalte aan de lage kant, hb te laag, mijn bloeddruk is ook te laag terwijl ik bekend was met een hoge bloeddruk. Ik kan sinds de zwangerschap ineens meer eten ook. Hoop wel dat het terug zakt na de bevalling maat dat is afwachten. Voor nu alleen maar fijn omdat ons meisje ook aan de kleine kant is en ik zo toch meer voedingsstoffen binnen kan krijgen
3 jaar geleden
Hoi, wat vervelend van je pijnen en klachten. Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter. Hoe was de afspraak in het ziekenhuis?
Ik heb ruim 3 jaar geleden een gbp gehad en nu ruim 21 weken zwanger van mijn eerste.
Mijn bloedruk is laag (95/60) en ik zie soms wel sterretjes. En ik heb vaak behoefte aan iets zout, bijv drop.
Ik krijg al jaren maandelijks een b12 injectie, dit helpt mij tegen erge moeheid.
Ander halve maand geleden is mijn bloed onderzocht en had ik een afspraak bij de obesitas verpleegkundige. Hb was wat laag, maar andere waardes prima. Ik slik dagelijks calcium capsules en wls multivitamines. Volgende week moet ik weer bloedprikken en langs bij de verpleegkundige.
Ik heb in die jaren voor ik zwanger was weinig last gehad van dumpings en ik kon alles eten. Maar de laatste maand lijk ik er wel meer last van te hebben als ik te snel of te vet eet. Al verschillende keren over moeten geven, dat heb ik in de eerste maanden nooit gedaan.
En mijn buik is vandaag ook erg gevoelig. Ik heb ook het idee dat er veel lucht in zit. En soms wat last van de littekens. Maar ik heb vorige jaar ook een blindedarm/buikvlies ontsteking gehad.
Maar verder heb ik niets te klagen en gaat het met ons mannetje gelukkig allemaal goed.
Nogmaals veel sterkte
3 jaar geleden
Ja ik! Oktober dit jaar alweer vijf jaar geleden PO. Hoe lang geleden is het voor jou?
3 jaar geleden
Ohhh zie nu 7 / 8 jaar geleden. Dan zal het niet liggen aan dat jouw lichaam nog niet de “oude” is.
Ik zou het even aankaarten.
Die duizeligheid en gevoel van flauwte heb ik ook. Ik heb altijd een banaan of iets anders voedzaams bij me, zodat ik het kan eten als ik het voel opkomen