349 Reacties

één jaar geleden

James 03-03-2023 695 gram 26+6 Met 25+2 ben ik opgenomen in het AMC omdat er een duidelijke groei achterstand was en ons de keus was voorgelegd om wel of niet in te grijpen. Niet ingrijpen zou betekenen dat James het niet zou halen in mijn buik, wel ingrijpen betekende: longrijpingsprikken en 2x per dag een hartfilmpje om te kijken hoe goed het daarbinnen nog ging en wanneer het klaar was. Met 26+6 bleek het hartfilmpje niet goed meer te zijn en is er besloten met spoed om James te halen. Ik werd naar de OK gereden, plat geprikt met verdovingen en 12 minuten na de start van de keizersnede is James geboren. Door onderzoeken kon ik pas 7 uur later naar hem toe. James is geboren als premature en dysmature baby en dit brengt ontzettend veel onzekerheden met zich mee. Tot 40 weken zwangerschap zal hij in het ziekenhuis moeten blijven en elke dag kan het beleid van de artsen weer veranderen. Zijn organen zijn nog lang niet volgroeid en die moeten nu de tijd krijgen om te rijpen en te groeien. Ondertussen liggen er infecties op de loer en kunnen behandelingen zo gestopt worden als er een infectie dreigt. Dan wordt er volgas op bestrijding gestuurd. Mijn baby ligt aan een miljoen slangen en infusen; ik kan hem niet altijd bij me houden wanneer ik wil en het ziekenhuis is mijn nieuwe huis geworden. Maar wat ben ik dankbaar, dankbaar dat ze ons zo goed in de gaten houden en op tijd hebben ingegrepen. Dankbaar dat ze er alles aan doen om onze kleine man naar een gezond leven te helpen ❤️ ondanks de onzekerheid doet hij het elke dag een beetje beter en vertrouwen we op de kracht in zijn kleine lijfje.

één jaar geleden

Reactie op blauwbeertje1986

Hi, ik heb een update geschreven in de link die SEM_ in het bericht heeft gezet ❤️

één jaar geleden

Dane 19-04-2023 1530 gram 29+6 weken Met 29+2 braken plots mijn vliezen. Dinsdag had Dane in het vruchtwater gepoept. Een duidelijk signaal dat hij het niet meer naar zijn zin had. Ik ben daarop ingeleid en woensdag is onze knappe dappere Dane geboren! Hij doet het naar omstandigheden goed en wordt goed verzorgd op de nicu! We zijn enorm trots op hem. En wachten met gezond ongeduld op de dag dat hij mee naar huis mag! ❤️

één jaar geleden

Hier is deze week ook een heel knap jongen the geboren met 34+2 met een gewicht van 1840 gram. Kondigde zich aan met weeen, verloskundige gebeld die constateerde ontsluiting, naar het ziekenhuis gereden, toen al 6 cm en veel bloed en lage hartslag. 10 minuten later lagen we op het ok voor spoed keizersnede en is hij geboren. Eerst beetje moeite met ademhalen maar doet het inmiddels super goed, hij moet nog wel een paar weekjes blijven om sterker te worden en alles goed te te leren maar het is echt een super binkie💙

één jaar geleden

Ons meisje Djulyana ♥️ is deze week met een spoed keizersnede gehaald nadat er bloed werd gezien tussen de placenta en baarmoeder. ze had een gewicht van 1500gram en is met 31 weken geboren. Gelukkig doet ze het heel goed en werd de ademhaling ondersteuning al vrij snel terug gedraaid. Nu gaan we goed geniet en haar heel veel liefde geven zodat ze goed kan groeien en sterk genoeg zal zijn om alles zelfstandig te doen.

één jaar geleden

Op 5 mei zijn onze dochters Emme en Otta geboren 😃 op 35 + 6 weken. Na snel opkomende weeen en verlies van vruchtwater meteen naar het ziekenhuis rond 22u Even een heel pittige weeënstorm maar na epidurale terug op adem gekomen. Emme is geboren op 5u5 met een gewichtje van 2170 gram en twintig minuten later was Otta er met een gewicht van 1720 gram. De meisjes doen op neonatologie super hard hun best om groot en sterk te worden. 💪👭

één jaar geleden

Drieling!! Op 2 mei heel vroeg in de ochtend zetten de weeen dan toch door. Met spoed naar het emc waar de onderste met de beentje beneden bleek te liggen. Vlug naar de ok. Met met een termijn van 30+1 eerst Manoah (1645g) daarna Tobias (1410g) en Lydia ( 1215g) zijn geboren. Ze liggen alledrie op de nicu en ze doen het super goed. Een lange weg te gaan maar ze laten alledrie al goed van zich horen. Volg insta mandy_drielingmama_van4 voor het uitgebreide verhaal

één jaar geleden

Vandaag onze lieve dochter mogen ontmoeten. Beetje te vroeg (36w+3) maar ze stelt het goed. 😊

één jaar geleden

Vroeger dan verwacht, Ook ik deed lekker mijn eigen gedacht. Nu ben ik geboren en kan ik ook mijn zusje en papa storen. 💙Elvio Warrens💙 🗓️10 mei 2023 ⏰13:25 ⚖️2,765 kg 📏47cm Geboren op exact 36 weken. Het was een lange rit. Post straks het verhaal in bevallingsverhalen.

één jaar geleden

Hi allemaal, Gisterenavond is ons derde kindje geboren via een keizersnede. Met 36.1. Sinds afgelopen dinsdag gebroken vliezen maar de bevalling kwam niet op gang. Gisteren erg veel bloed verloren inplaats van vruchtwater en in overleg met de gynaecoloog mega snel gehandeld en een sectio. Daar was ze om 20.09 Sammie Lou Smits. Ze weegt 3089 en het gaat tot nu toe super goed.

één jaar geleden

12-5-23 op 33 weken en 1 dag zijn onze jongens geboren💙💙 Kyan en Julian! Gelukkig gaat het met ons alle 3 heel goed!

één jaar geleden

Op 4 mei is na een geplande keizersnede onze dochter en zusje geboren met een termijn van 36+5 weken, ze woog 3310 gram en is 49 cm, we mochten na 2 dagen naar huis en genieten nu heerlijk van en met elkaar

één jaar geleden

Vrijdag 12 mei mochten we dan 3 weken te vroeg onze kleine meid verwelkomen. Precies 37 weken 2580 en 42 cm Paar uur later mochten we met z’n allen in goede gezondheid naar huis.

één jaar geleden

Zaterdag 13 Mei Na een moeizame inleiding en uiteindelijk alsnog een keizersnee is onze zoon Axl geboren met 37+3 weken. ⚖️3050 📏50cm Hij maakt het goed en we genieten nu enorm van elkaar als gezin💙💙

één jaar geleden

Maandag 15 mei is Onze dochter Jaylinn geboren 💕 Bij een geplande keizersnede op 38 weken en 1 dag. ⚖️ 3040 gram 📏 46 cm Vandaag mogen we eindelijk naar huis 🥰

één jaar geleden

Woensdag 17 mei is onze zoon Boaz geboren. Uiteindelijk via een keizersnede gehaald nadat de ontsluiting niet vorderde na de eerste 12 uur bevallen. Boaz bleek een flinke jongen, ondanks de termijn van 36+1. Hij ligt nu op de NICU en doet het met wat ondersteuning best goed gelukkig! 💙 Boaz Kuijper 📅 17 mei 2023 ⏰️ 22:08 ⚖️ 4750 gram 📏 51 cm

één jaar geleden

Luus 19 mei 16u13 2,914 kg 50 cm 37 + 6

10 maanden geleden

Vandaag 21 mei 2023 is onze zoon Sjuul geboren! 🩵 38+1 05.27 uur 2480 gram 47 cm Door zijn lage geboortegewicht moeten we een nachtje blijven, maar verder maken we het super goed

10 maanden geleden

Ons lieve en mooie meisje Flore is geboren!💕 Datum: 20 Mei 2023 Termijn: 38 + 1 Gewicht: 3215 gram Lengte: 50cm

10 maanden geleden

Ons zoontje is geboren Atakan 💙🧸 Geboren 19-05-2023 Tijd 00:12 Gewicht 3274 gram Lengte 49 cm 37,2 dagen zwangerschap geboren