15 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij wordt het gedaan door me omgeving denk vlagge binnen en aan de buitekant een ooievaar☺️

3 jaar geleden

Hier word het huis versierd door familie met slingers, kleding aan een lijn, ooievaar en geboortebord.

3 jaar geleden

Dit hadden wij bij ons zoontje. Voor onze dochter heb ik een ‘hoera een meisje’ slinger van de xenos

3 jaar geleden

Ik heb een naam slinger van hout besteld die wil ik buiten hebben, en voor de rest laat ik me verassen mijn moeder zou het regelen 😊

3 jaar geleden

Er worden door vrienden en familie borden in de tuin gezet, wijzelf doen hier niets aan.

3 jaar geleden

Ik roep al vanaf het begin van de zwangerschap dat ik zo’n ooievaar wil die door het raam lijkt te zijn gevlogen, verder alleen een slinger. Moeten nog even kijken welke 😊

3 jaar geleden

Wij doen hier zelf de versiering Ivm dat niemand onze sleutel heeft & codes van het alarm. We doen een raam bord en slingers ophangen 😊

3 jaar geleden

Ik heb deze mozaiekstoeptegel gemaakt een paar maanden geleden! Die gaan we bij de deur zetten of misschien zelfs (tijdelijk) in de stoep leggen. Verder zei mijn moeder dat het normaal is dat vrienden/familie een bord met daarop de naam voor je maken. Ik heb er bij haar wel op gehint dat ik dat heel leuk zou vinden, dus ik hoop dat ze dat voor me wil regelen ☺️. En zo niet, ook geen ramp. We wonen aan het eind van een doodlopende straat. Veel volk komt hier toch niet langs om het te bewonderen haha.

3 jaar geleden

Ik heb een naam slinger van hout besteld die wil ik buiten hebben, en voor ...
Mag ik vragen waar je deze hebt besteld 🤗

3 jaar geleden

Hier niks besteld of gehaald, familie regelt het ga ik vanuit en anders niks😂

3 jaar geleden

Mijn schoonbroer maakt een bord voor ons wat we aan ons frans balkonnetje/gevel gaan hangen 😍

3 jaar geleden

Wij doen een geboortebord op het raam en we krijgen een tule strik om de voordeur. Dit regelt mn moeder.

3 jaar geleden

Wij hebben een ooievaar op nest op een paal , echt heel erg blij mee😊 en we hebben houten letters geverfd en gaan die aan een touw bij de deur hangen

3 jaar geleden

Mag ik vragen waar je deze hebt besteld 🤗
Ik heb deze via fb bij iemand bij mij uit de buurt. Weet alleen de naam niet meer al verwijderd

3 jaar geleden

Zou heel graag iets willen voor bij het huis. Maar meer als 'verassing'. Enigste probleem.. niemand (op de buren na (hele goede vrienden)) weten de naam 🙄🤣