15 Reacties
3 jaar geleden
Bij mij wordt het gedaan door me omgeving denk vlagge binnen en aan de buitekant een ooievaar☺️
3 jaar geleden
Dit hadden wij bij ons zoontje.
Voor onze dochter heb ik een ‘hoera een meisje’ slinger van de xenos

3 jaar geleden
Ik heb een naam slinger van hout besteld die wil ik buiten hebben, en voor de rest laat ik me verassen mijn moeder zou het regelen 😊

3 jaar geleden
Ik heb deze mozaiekstoeptegel gemaakt een paar maanden geleden! Die gaan we bij de deur zetten of misschien zelfs (tijdelijk) in de stoep leggen.
Verder zei mijn moeder dat het normaal is dat vrienden/familie een bord met daarop de naam voor je maken. Ik heb er bij haar wel op gehint dat ik dat heel leuk zou vinden, dus ik hoop dat ze dat voor me wil regelen ☺️. En zo niet, ook geen ramp. We wonen aan het eind van een doodlopende straat. Veel volk komt hier toch niet langs om het te bewonderen haha.

3 jaar geleden
Ik heb een naam slinger van hout besteld die wil ik buiten hebben, en voor ...

Mag ik vragen waar je deze hebt besteld 🤗
3 jaar geleden
Hier niks besteld of gehaald, familie regelt het ga ik vanuit en anders niks😂
3 jaar geleden
Mijn schoonbroer maakt een bord voor ons wat we aan ons frans balkonnetje/gevel gaan hangen 😍
3 jaar geleden
Wij doen een geboortebord op het raam en we krijgen een tule strik om de voordeur. Dit regelt mn moeder.
3 jaar geleden
Mag ik vragen waar je deze hebt besteld 🤗
Ik heb deze via fb bij iemand bij mij uit de buurt. Weet alleen de naam niet meer al verwijderd