21 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Nadiaaa3
Zo dat is vrij duur haha! Heb je dan een ‘normaal’ kaartje of met extra’s z ...
Ik moet zeggen dat ik een redelijk normaal ontwerp heb gekozen zonder veel gedoe vond ik zelf😅 er is enkel een laagje folie op de naam zelf op de voorkant, maar verder gewoon een normaal kaartje in regenboogvorm (wat ik juist zo leuk vond want deze vond ik nergens anders)! Dus nu baal ik wel even
3 jaar geleden
Reactie op Sja1989
Wij hebben naar lang zoeken onze kaartjes gevonden bij Caroly.nl
Bijzondere ...
Ik zal eens piepen, dankje!
3 jaar geleden
Wij hebben bij de 1ste een kaartje van kaartje2go en gaan dat nu ook doen.
Vind het zonde om er 'te' veel aan uit te geven, dat is uiteraard voor ieders beurs anders. Denk dat van de 100 kaartjes er na een week zeker 80 al niet meer het daglicht zien, dus we doen niet te gek 😅.
3 jaar geleden
Wij hebben bij de 1ste een kaartje van kaartje2go en gaan dat nu ook doen. ...
Wel ik heb juist een proefdruk besteld op kaartje2go! Wij zijn idd ook van diezelfde mening. Het is tof, maar we willen daar niet zot mee doen en houden het redelijk. Nu zag ik achteraf wel dat je in België 2 postzegels moet gebruiken voor vierkante kaarten🫢 wat een gedoe toch haha
3 jaar geleden
Reactie op Firsttimemom23x
Wel ik heb juist een proefdruk besteld op kaartje2go! Wij zijn idd ook van ...
Heb even terug gekeken, waren voor 50 kaarten 130 euro kwijt 😵💫, vind ik al aardig veel, kan ik me niet meer herinneren 🤣.
Was dan wel inclusief enveloppen en verzenden in Nederland 🙊.
3 jaar geleden
Heb even terug gekeken, waren voor 50 kaarten 130 euro kwijt 😵💫, vind ik ...
Het is inderdaad al niet goedkoop, maar inclusief verzending zou ik wel zien zitten, al vrees ik er nu voor😅 even wachten op de proefdruk en wat verderzoeken in de tussentijd ☺️merci om te checken!
3 jaar geleden
Wij hebben ook best prijzige kaartjes…. Ik kom nu op 345 euro uit voor 70 kaarten. Dit is nog exclusief verzenden. Persoonlijk vinden wij een mooi uniek kaartje ook heel belangrijk omdat dit in mijn ogen de aankondiging is van een nieuw leven. Dat zal voor ieder weer anders zijn. Het is wel veel geld ja…. Twijfel ook nog een beetje al zijn we helemaal verkocht aan het ontwerp 🤷♀️
3 jaar geleden
Wij zijn naar de plaatselijke drukkerij geweest, onze wensen doorgegeven en een mooi ontwerp uitgekomen. bij ons was dit veel goedkoper dan online!
3 jaar geleden
Wat een geld zeg! Hier bij kaartje2go betalen we nog geen 2 euro per geboortekaartje
3 jaar geleden
Wij hebben bij de 1ste een kaartje van kaartje2go en gaan dat nu ook doen. ...
Nou dat idd. Ze belanden toch snel weer in de papierbak
3 jaar geleden
Wij hebben weer een social media filmpje. Die kun je dus delen via WhatsApp. Ik vind 't ook zo zonde van 't geld anders.
Alleen het filmpje is geloof ik 120 euro. We doen er nu wel 15 bijpassende kaartjes bij voor de opas en omas en ooms en tantes. Dus kwam ik uit op 180 euro totaal.
3 jaar geleden
Reactie op xLotte1990
Wij hebben ook best prijzige kaartjes…. Ik kom nu op 345 euro uit voor 70 k ...
Ik snap dat zeker ook! Zoals je zegt, dat is inderdaad ieder voor zich. Ik ga denk ik gaan voor een ontwerp van kaartje2go. Voor een leuk enkel kaartje is de prijs daar meer dan redelijk. Blij om even wat andere ervaringen te hebben gehoord. Dankjewel iedereen 💕 hopelijk gaat alles verder goed met jullie voorbereidingen en zwangerschap🥰
3 jaar geleden
Wij komen op 340 euro voor 80 kaartjes. Kaart + los gedrukt kaartje op kalkpapier voor de kraamborrel, ook incl enveloppen. Laten ontwerpen, mooie echte proefdruk hiervan en heel fijn contact. Het is zeker veel geld, maar je kunt het maar 1x doen is de gedachte die ik dan (steeds) heb.. 😅
3 jaar geleden
Ik heb bij tadaaz.nl en hippe-geboortekaartjes.nl proefdrukken besteld. Beide mooi van kwaliteit, maar tadaaz was in ons geval goedkoper en ook qua design favoriet.
3 jaar geleden
Tip als je zelf gaat verzenden, wij hebben de site/app van printadres.nl gevonden. Dan kan je een whatsappje sturen naar iedereen waar je kaartje aan wilt sturen en krijgen ze een linkje waar ze zelf hun adres gegevens kunnen invullen. Als je alle adressen verzameld hebt kan je voor een heel klein prijsje labels bestellen met een leuk geboorte plaatje naar keuze er op.