13 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op FloorM
Dit is inderdaad ook mijn eerste. Gek hè... Je hoofd weet hoe belangrijk vo ...
Ja mijn 2e dan maar bij de 1e had ik het ook super vervelend maar goed het komt weer goed
3 jaar geleden
Ik heb net nachos uit de oven gemaakt, met tomaat en ui en kaas. Is misschien niet het meest gezonde, maar zit wel tussen lunch en snack in... Ik vind t super
3 jaar geleden
Reactie op Lampje88
Ja hier ook, maar denk ook combinatie de warmte en gewoon weinig plek in je ...
Mwoa mijn 1e is een november kindje haha dus ligt niet zozeer aan het weer dan haha
3 jaar geleden
Ja absoluut, alleen trek is chocola en verder eet ik om het eten. We hebben sinds vorige week HelloFresh want ik kon echt niet meer verzinnen wat nu weer te eten… dat helpt wel
3 jaar geleden
Reactie op Lindsy Bruin
Ja absoluut, alleen trek is chocola en verder eet ik om het eten. We hebben ...
Oohhhh ja chocolade is heaven op dit moment haha. Wel blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik zat inderdaad ook aan hello fresh te denken, misschien toch maar doen dan. Ideaal.
3 jaar geleden
Ik heb dit al de hele zwangerschap en de laatste weken idd nog wat erger.. kies voor makkelijk te maken maaltijden. Met dit weer is bijv een couscous salade ook lekker :) en verder: ik eet eigenlijk alleen waar ik op dat moment zin in heb. Gister was dat voor de lunch bijvoorbeeld een paar stuks fruit en twee gekookte eieren (I know, heel raar.. 🥴), maar daarmee kon ik wel door tot het avondeten. Chocola en chips enzo blijft hier lang liggen nu, maar als ik er wel zin in heb pak ik het gewoon. En vooral veel waterijsjes en verkoelende drankjes nu 😊 maak je vooral niet teveel zorgen: je kindje pakt de voedingsstoffen wel 🤗