8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er helemaal geen zin in door de kwalen, dus wij doen het denk ik niet. En als je het niet wilt/durft, gewoon niet doen! Nooit iets doen tegen je wil in 馃

3 jaar geleden

In principe kan het geen kwaad maar ik denk dat het hier ook rustig blijft in de slaapkamer. Wij vinden het ook spannend ivm met eerdere bloedingen en weinig zin ook hoor

3 jaar geleden

We hebben nog wel sex, echo is pas over 2 weken. Was eerst spannend maar hier geen sprake van bloedingen oid. Alleen was mijn orgasme wat anders dan gebruikelijk. Maar inderdaad, doen waar je je goed bij voelt

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon seks. Nu voor de 3e x zwanger en bij de 1e en 2e ook gewoon tm de bevalling seks gehad 馃槀馃構

3 jaar geleden

Alleen anale sex gehad nadat ik erachter ben gekomen dat ik zwanger ben

3 jaar geleden

Mijn partner wilt/durft het ook absoluut niet tot de afspraak bij de verloskundige, deze staat de 18e gepland 馃槉

3 jaar geleden

Je kunt gewoon seks hebben tijdens zwangerschap. Een miskraam, Bloedingen etc komt niet door gemeenschap maar omdat het in de aanleg niet mix en matches. Het is zo minuscule dat jij er zelf niet bij kan en het ook nooit bij jezelf moet neerleggen. Wat als dit en dat. Het is de natuur er dan voor kiest. Dus gewoon lekker seksen. Ergens in de laatste trimester word er geadviseerd om het niet te doen. Veel plezier. 馃尭

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon seks. Heb nog geen bloedingen gehad tot zover.