22 Reacties
6 maanden geleden
Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden, nu 2 tandjes maar eerste tandje had hij pas 2 weken terug ofzo. Is normaal, dan is ze gewoon wat later. Sommige kindjes krijgen hun eerste tandje pas als ze net 1 zijn
6 maanden geleden
Bijna 11 maanden en haar eerste tandje is nu eindelijk door. Tweede lijkt er ook aan te komen maar verder zie ik voorlopig nog niks. Die onder tandjes zag en voelde je al maanden zitten, steeds had ze er even flink last van en dacht ik: nu komt het. Maar ze hebben op zich laten wachten 😂
5 maanden geleden
Bij ons is het eerste tandje nu door het tandvlees (realiseer me nu ook pas dat er dan natuurlijk niet ineens boem een hele tand is maar dat het dan alsnog een tijd duurt🤣). Maar vroeg me af, heeft het zin om nu nog zo'n sophie giraf te kopen? We hebben wel ronde bijtring dingen maar dat wil ze niet gebruiken, kauwt alleen op d'r vinger.. daarom dacht ik misschien is die giraf (langwerpig) handig?
5 maanden geleden
Reactie op Lisa1007
Bij ons is het eerste tandje nu door het tandvlees (realiseer me nu ook pas ...
Ons dochtertje kauwt liever op een willekeurige lepel dan de bijt speeltjes die we hebben 😂 alles wordt nog in haar mond gestopt en afgekauwd, behalve de echte bijt speeltjes, die laat ze links liggen. Zelf dus niet gedaan (eerste 2 tandjes zijn net door, vlak na elkaar). En ga ook niks meer kopen.