Ik zou graag eens gel nagels willen, ik werk in de kraamzorg (week op week af), dus het moet makkelijk aan te brengen en te verwijderen zijn. Ik dacht zelf aan Pink Gellac met de peel base, of de Doonails gelstrips. Zijn hier mama's met ervaring? Het hoeft dus maar minimaal 1 week te blijven zitten.
Ik gebruikte de poeders van doonails, nu van Ali expres en werkt precies hetzelfde. Gelstrips zelf niet geprobeerd maar deze krijg je ook via Ali, dus miss wel waard om eerst uit te proberen qua prijs 😊
Ik gebruik Pink Gellac. Ideaal! Ik gebruik het wel zonder de peel base, omdat ik anders na een week alweer een of meerdere nagels opnieuw moest doen. Ook zonder peel base kan ik het er redelijk eenvoudig afhalen, maar blijft het toch beter zitten! Het zit dan zo 3 weken. Dan moet het echt vervangen worden ivm de uitgroei
Er is hier een heel topic over op het (gewone) forum.
Zelf gebruik ik pink gellac zonder peelbase. Blijft echt super goed zitten😊 https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/offtopic-nagels-thuis-verzorgen-pink-gellac-doonails-etc-Xw40GEe?utm_source=24Baby&utm_medium=app