268 Reacties
één jaar geleden
Net of je het een geluksmomentje, mijlpaal of toch een overwinning wil noemen... beide kids onrustig en partner (ziek) op de logeerkamer. Beide kids zelf rustig en slapend gekregen notabene voor 22u. Oké peuter ligt wel bij mij in bed en baby is met de hik uiteindelijk in dr bedje zelf in slaap gevallen. Maar hej, de kiet is in rust 😴😴😴😴
één jaar geleden
Mijn kleine mannetje wil eindelijk in de box🥰 normaal krijssen als ik hem er in leg 🙈
één jaar geleden
8 weken oud! En nog totaal geen zin in een fles 😅 half 6 was zn vorige voeding en het is nu half 12. Slaap maar lekker hoor kleine man 🩵
één jaar geleden
8 weken oud! En nog totaal geen zin in een fles 😅 half 6 was zn vorige voe ...
Ohh heerlijk hier ook al zo lekker aan het slapen
één jaar geleden
Vanmorgen werd je om half 6 wakker. Eindelijk val je nu weer in slaap na meerdere voedingen en luier verversingen, op mama's schoot, in de slaapzak. Met je speentje nog half in... (eindelijk eentje gevonden die je accepteert! 🤪) Met white noise hard aan en stug heen- en weer blijven wiegen is het ons gelukt. 🙏🏻 De volgende stap is je weg leggen in de box. Maar dat durft mama nu nog even niet, eerst moet je wat dieper in slaap zijn.. fingers crossed! 🤞🏻🍀
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Vanmorgen werd je om half 6 wakker. Eindelijk val je nu weer in slaap na me ...
Haha zo ligt mijn zoontje ook altijd speen half uit de mond😂 fijne spenen zijn dat deze heb ik ook, is ook het enigste speen die mijn zoontje kan hebben ivm zijn open gehemelte