262 Reacties

10 maanden geleden

Ons bundeltje geluk, alweer 7 weekjes vandaag!

10 maanden geleden

De eerste lachjes💙

10 maanden geleden

Reactie op Djennn

De eerste lachjes💙
Geweldige foto!🥰

9 maanden geleden

Kleine meid 5 weken vandaag. Bij cb geweest, ze was goed gegroeid 💞

9 maanden geleden

Zooo lief en tevreden tegen me aan in slaap vallen💕

9 maanden geleden

Vandaag voor het eerst uiteten met onze kleine man ♡ Zo trots op hoe hij het doet!

9 maanden geleden

Net of je het een geluksmomentje, mijlpaal of toch een overwinning wil noemen... beide kids onrustig en partner (ziek) op de logeerkamer. Beide kids zelf rustig en slapend gekregen notabene voor 22u. Oké peuter ligt wel bij mij in bed en baby is met de hik uiteindelijk in dr bedje zelf in slaap gevallen. Maar hej, de kiet is in rust 😴😴😴😴

9 maanden geleden

Vannacht voor het eerst een hele nacht door geslapen van 20:30 tot 6:00 🥰.

9 maanden geleden

Reactie op xxRenate

Vannacht voor het eerst een hele nacht door geslapen van 20:30 tot 6:00 🥰. ...
Heeel erg jaloers😅 ik krijg mijn mannetje niet eens in bed om 20.30😂 laat staan zo lang door slapen!

9 maanden geleden

Reactie op 00me00

Heeel erg jaloers😅 ik krijg mijn mannetje niet eens in bed om 20.30😂 laat ...
Vannacht was het bij ons ook geen waar hoor 😳. Maar hij slaapt over het algemeen wel heel goed s nachts dus daar ben ik wel heeeeeeeel erg gelukkig mee 😅.

9 maanden geleden

Mijn kleine mannetje wil eindelijk in de box🥰 normaal krijssen als ik hem er in leg 🙈

9 maanden geleden

Vandaag alweer 4 weken oud🥰 wat groeit die toch hard 🫣🩵

9 maanden geleden

8 weken oud! En nog totaal geen zin in een fles 😅 half 6 was zn vorige voeding en het is nu half 12. Slaap maar lekker hoor kleine man 🩵

9 maanden geleden

M'n knapste lachebekkie 😍

9 maanden geleden

8 weken oud! En nog totaal geen zin in een fles 😅 half 6 was zn vorige voe ...
Ohh heerlijk hier ook al zo lekker aan het slapen

9 maanden geleden

Vanmorgen werd je om half 6 wakker. Eindelijk val je nu weer in slaap na meerdere voedingen en luier verversingen, op mama's schoot, in de slaapzak. Met je speentje nog half in... (eindelijk eentje gevonden die je accepteert! 🤪) Met white noise hard aan en stug heen- en weer blijven wiegen is het ons gelukt. 🙏🏻 De volgende stap is je weg leggen in de box. Maar dat durft mama nu nog even niet, eerst moet je wat dieper in slaap zijn.. fingers crossed! 🤞🏻🍀

9 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Vanmorgen werd je om half 6 wakker. Eindelijk val je nu weer in slaap na me ...
Haha zo ligt mijn zoontje ook altijd speen half uit de mond😂 fijne spenen zijn dat deze heb ik ook, is ook het enigste speen die mijn zoontje kan hebben ivm zijn open gehemelte

9 maanden geleden

Vanochtend een fotoshoot met ons drietjes gehad zodat we mooie foto's hebben van onze mooie dochter en ons samen als gezin. Wat deed ze het goed, lachen en kletsen. Zo'n alert meisje! Zo trots op haar! Toen de fotografe weg was moest ze toch toegeven aan haar slaap 🩷

9 maanden geleden

Nog even heerlijk knuffelen voordat iedereen weer thuis komt 💙

9 maanden geleden

Met de heggenschaar even grof tekeer gaan in de tuin 😅