268 Reacties
één jaar geleden
Trots op ons mannetje die na de fles van 22 uur heeft doorgeslapen tot 8 uur vanochtend 😱🙈
één jaar geleden
Voor het eerst weer ongesteld geworden (na zes weken met borstvoeding 😳), waardoor mijn productie heel erg naar beneden is gegaan. Kleine man heeft de hele dag alleen maar aan mijn borst gehangen… echt wel mooi hoe ze dat zo ‘regelen’. Hij ligt nu tevreden op me te slapen 🥰
één jaar geleden
Reactie op Lieke0805
Voor het eerst weer ongesteld geworden (na zes weken met borstvoeding 😳), ...
Same here!! Had gehoopt dat die menstruatie uit zou blijven tijdens borstvoeding.. volgende maand maar ff afwachten
één jaar geleden
De ' na fles' dutjes. Mama geniet er heerlijk van! Blijf maar lang klein mooi meisje ♥️
één jaar geleden
Eerste keer dat de kleine overdag in z'n bedje slaapt. Ik legde hem nog even in bed zodat ik de was eruit kon halen, kom ik terug ligt hij te slapen. Inmiddels ook boven vanalles opgeruimd zodat ik nog een beetje dichtbij hem ben.
Nu maar de babyfoon aangesloten voor het eerst en nu beneden even rustig aan tot hij weer wakker wordt😊
één jaar geleden
Reactie op Meez
Reizen met een baby leuk? Vertel wat is de formule? 😁
Het ritme van je baby volgen en een huisje/appartement/caravan huren zodat je je van niemand iets moet aantrekken is voor ons het geheim 😊 nee echt het was zalig. ‘S ochtends samen wakker worden, voeden op het terras, dan in de draagzak samen ontbijt halen. Baby in de kinderwagen en plaatsen bezoek (Milaan, Como, …) of zalig aan het meer een boek lezen terwijl de baby slaapt of samen met de baby rondkijken. Gewoon je verwachtingen heel laag stellen, go with the flow en geniet. Wij doen het eind deze maand opnieuw hoor! Het was genieten 😉
één jaar geleden
Doorgeslapen én superlang ochtend slaapje gehad waardoor ik m’n leven weer op orde heb (mails betalingen etc) 😍🙏🏼
één jaar geleden
Baby die normaal alleen op mij slaapt ligt nu al een uur boven in de wieg. Zelf in slaap gevallen zonder huilen en zelfs zonder speen. Weet niet wat ik meemaak 👏🏻
één jaar geleden
Dat er wat ritme ontstaat waardoor ik merk dat de kleine meid zoveel rustiger is 🙏🏼 wat een zorgen gehad omdat ze zo onrustig en ontroostbaar was… Ze slaapt in de middagen heerlijk in haar ledikant, in de avond lekker bij papa of mama en in de nacht fijn in haar eigen wieg. Trotse mama 🥰