268 Reacties

één jaar geleden

Trots op ons mannetje die na de fles van 22 uur heeft doorgeslapen tot 8 uur vanochtend 😱🙈

één jaar geleden

Dochter krijgt altijd de fles maar soms is ze niet stil te krijgen savonds en geef ik der de borst(komt natuurlijk niks uit) maar ze word er zo rustig van en ligt ze even heerlijk bij me

één jaar geleden

Wanneer hij aan het lachen is 💙

één jaar geleden

Reactie op Ils186

Vanochtend een fotoshoot met ons drietjes gehad zodat we mooie foto's hebbe ...
Is dit een rompertje met de tekst: ik heb de liefste papa?🙈

één jaar geleden

Reactie op Zm99

Is dit een rompertje met de tekst: ik heb de liefste papa?🙈
Ja, klopt! 😊

één jaar geleden

Voor het eerst weer ongesteld geworden (na zes weken met borstvoeding 😳), waardoor mijn productie heel erg naar beneden is gegaan. Kleine man heeft de hele dag alleen maar aan mijn borst gehangen… echt wel mooi hoe ze dat zo ‘regelen’. Hij ligt nu tevreden op me te slapen 🥰

één jaar geleden

Reactie op Lieke0805

Voor het eerst weer ongesteld geworden (na zes weken met borstvoeding 😳), ...
Same here!! Had gehoopt dat die menstruatie uit zou blijven tijdens borstvoeding.. volgende maand maar ff afwachten

één jaar geleden

De ' na fles' dutjes. Mama geniet er heerlijk van! Blijf maar lang klein mooi meisje ♥️

één jaar geleden

Eerste keer dat de kleine overdag in z'n bedje slaapt. Ik legde hem nog even in bed zodat ik de was eruit kon halen, kom ik terug ligt hij te slapen. Inmiddels ook boven vanalles opgeruimd zodat ik nog een beetje dichtbij hem ben. Nu maar de babyfoon aangesloten voor het eerst en nu beneden even rustig aan tot hij weer wakker wordt😊

één jaar geleden

Terug thuis van onze eerste gezinsvakantie in Italië 🇮🇹 het was zalig! Zo leuk zelfs dat we beslist hebben eind deze maand nog een weekje te gaan. Nooit gedacht dat reizen met een baby echt zo leuk ging zijn 😊

één jaar geleden

Reactie op BoVDG

Terug thuis van onze eerste gezinsvakantie in Italië 🇮🇹 het was zalig! Zo ...
Reizen met een baby leuk? Vertel wat is de formule? 😁

één jaar geleden

Reactie op Meez

Reizen met een baby leuk? Vertel wat is de formule? 😁
Het ritme van je baby volgen en een huisje/appartement/caravan huren zodat je je van niemand iets moet aantrekken is voor ons het geheim 😊 nee echt het was zalig. ‘S ochtends samen wakker worden, voeden op het terras, dan in de draagzak samen ontbijt halen. Baby in de kinderwagen en plaatsen bezoek (Milaan, Como, …) of zalig aan het meer een boek lezen terwijl de baby slaapt of samen met de baby rondkijken. Gewoon je verwachtingen heel laag stellen, go with the flow en geniet. Wij doen het eind deze maand opnieuw hoor! Het was genieten 😉

één jaar geleden

Echt interactie hebben met de kleine💞 zoveel geluidjes die ze maakt en reageert als ik praat of geluiden maak. Geweldig

één jaar geleden

Doorgeslapen én superlang ochtend slaapje gehad waardoor ik m’n leven weer op orde heb (mails betalingen etc) 😍🙏🏼

één jaar geleden

Gezellig weekje logeren bij opa en oma

één jaar geleden

Baby die normaal alleen op mij slaapt ligt nu al een uur boven in de wieg. Zelf in slaap gevallen zonder huilen en zelfs zonder speen. Weet niet wat ik meemaak 👏🏻

één jaar geleden

Deze mooie man heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen en daarbij gelijk 6 uur achter elkaar ipv om de 2 uur voeding! ♡

één jaar geleden

De kleine heeft vannacht 7 uren geslapen, yesss!! 😍🥳

één jaar geleden

Dat ze eindelijk wat begint te groeien in gewicht 🥳 ze groeide heel slecht en te weinig op m'n borstvoeding. Nu krijgt ze flesvoeding en groeit ze als kool🩷

één jaar geleden

Dat er wat ritme ontstaat waardoor ik merk dat de kleine meid zoveel rustiger is 🙏🏼 wat een zorgen gehad omdat ze zo onrustig en ontroostbaar was… Ze slaapt in de middagen heerlijk in haar ledikant, in de avond lekker bij papa of mama en in de nacht fijn in haar eigen wieg. Trotse mama 🥰