5 Reacties

2 dagen geleden

Als ze hier voldoende aan heeft en goed groeit, wat gemonitoord wordt door de diëtiste neem ik aan, dan is het prima toch? Mijn dochter eet: Borstvoeding Ontbijt 150ml volle melk met pap Tussendoor fruit Lunch of warme maaltijd(opvang) of 2 boterhammen met volle melk Tussendoortje is verschillend van volle yoghurt tor cracker of koekje. Avond eten net wat we hebben en zoveel als ze wil. De ene keer eet ze beter dan de andere keer Borstvoeding voor het slapen gaan. Hier ook een dame die meer in de lengte groeit dan in gewicht dus ook volle/vette producten krijgt.

2 dagen geleden

Reactie op mommy_2019

Als ze hier voldoende aan heeft en goed groeit, wat gemonitoord wordt door ...
Laatst is ze een 1 kg aangekomen in 5 weken tijd. Nu lijkt het weer wat stil te staan... zo lastig...

2 dagen geleden

Ziet er gewoon normaal uit denk ik? Mijn dochter zit op het moment weer in een groeispurt denk ik en eet nu dus extreem veel fruit en groenten. 😅 Hier Ontbijt Boterham met pindakaas + 1 appel + 100 ml halfvolle melk Tussendoor Banaan en 100 gram stukjes ananas of mango of een ander soort fruit Lunch Broodje met avocado en kipfilet of 2 eieren met spinazie. Tussendoor Volkoren cracker, 1 peer of 2 mandarijnen of 2 tomaten. (Vandaag dus allemaal 😅) Avondeten Met de pot mee dit is elke dag anders pasta, rijst, aardappelen, vlees, vis of vega etc sowieso altijd 1 bord maar met lievelingsdingen wel eens 2. Na het eten 100 gram yoghurt.

2 dagen geleden

Reactie op Babyyyy012023

Laatst is ze een 1 kg aangekomen in 5 weken tijd. Nu lijkt het weer wat sti ...
Het gaat altijd in fases. Hier was ze in de periode van begin juli naar eind augustus 185gr aangekomen. Eigenlijk steeds een net afbuigende lijn al vanaf 9 maanden. Nu moeten we 3 december terug naar het consultatiebureau en als het dan aan het bijtrekken is, is het oké, als ze nog steeds afbuigt dan worden we doorgestuurd naar een diëtiste. Ze zat eind augustus qua lijntjes met groei bijna op de +2 lijn en qua gewicht onder de -1 lijn. Een te groot verschil tussen lengte en gewicht. Dus 3 december weer meten en wegen en horen we het wel. Ze eet en drinkt goed en ontwikkelt zich goed dus maak mij er zelf weinig zorgen om. Ze is happy en zit goed in d'r velletje. Dat is het belangrijkste.

2 dagen geleden

Reactie op Babyyyy012023

Laatst is ze een 1 kg aangekomen in 5 weken tijd. Nu lijkt het weer wat sti ...
Oh wat heerlijk dat ze zo lekker aangekomen is! Ons zoontje wordt dinsdag weer gewogen na de laatste 3x op de 7,5kg te blijven steken… Dus ik hoop dat hij er ook even een kg bij gegooid heeft 🙈🤣 Hij eet nu: Broodje roomboter en jam of iets anders wat voor handen ligt Tussendoor banaantje of ander fruit Lunch 1,5 boterham roomboter en dikke laag zuivelspread of vega pate etc Tussendoor nog een broodje met roomboter en dik beleg ‘S avonds met de pot mee eten Daarna nog een fles (150ml) nutrinidrink van de dietist Met het brood geven we ook volle melk met daarin nu ook nog een schepje nutrinipoeder 🤪 Als hij nu nog niet aankomt weten we het niet meer 🙈