10 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons wordt hij geregeld via De verloskundige

3 jaar geleden

Check even je verzekering, ik krijg er namelijk 1 volledig vergoed via Zilveren Kruis

3 jaar geleden

En anders even overleggen met de VK of deze geschikt is.

3 jaar geleden

Reactie op Rierie

Check even je verzekering, ik krijg er namelijk 1 volledig vergoed via Zilv ...
Dankje, helaas wordt de tens hier niet vergoed en verloskundigpraktijk regelt deze ook niet.

3 jaar geleden

Reactie op Rierie

En anders even overleggen met de VK of deze geschikt is.
Ja, dat was zeker mijn plan. Maar heb maandag weer een afspraak en ben dan 39 weken zwanger. Als deze geschikt is, dan moet ik de plakkers nog gaan aanschaffen. En dat kan ik het beste zsm doen ivm met het termijn. Haha, ben beetje laat met regelen 😅

3 jaar geleden

Reactie op helf

Ja, dat was zeker mijn plan. Maar heb maandag weer een afspraak en ben dan ...
Kun je de plakkers niet alvast bestellen vandaag? En dan als de verloskundige zegt dat het niet gaat werken met deze, de plakkers weer terugsturen of annuleren? Moet terugsturen wel mogelijk zijn natuurlijk. Dan krijg je het misschien iets eerder geleverd dan dat je het na je afspraak nog moet bestellen. Ik kreeg het ook niet vergoed en ook niet via Verloskundigenpraktijk. Heb er nu een besteld via Amazon voor €50,- in de hoop dat deze gaat werken 😅. Krijg m waarschijnlijk maandag binnen en hopelijk is het dan nog op tijd, ben ook 38 weken nu 😆.

3 jaar geleden

Ik heb even online gebruiksaanwijzing opgezocht. Niet helemaal doorgelezen maar bij de PRECAUTIONARY MEASURES staan wel een aantal hele specifieke aandachtspunten/afraden van gebruik tijdens zwangerschap. Het idee van een Tens speciaal voor de bevalling is niet anders dan een uitgebreid Tens apparaat als deze. Maar ik zou wel ten zeerste even goed onderzoeken welke van de ingestelde programma's eventueel geschikt zouden zijn voor tijdens de bevalling en heel goed uitzoeken waar de elektroden te plakken. Voordeel van een Tens speciaal voor de zwangerschap is de bijgeleverde instructies voor elektrodes en vooraf ingestelde programma's. Ik heb zelf de MamaTens (bij de eerste gebruikt en nu dus weer). Zou ook even kunnen kijken wat de kosten zijn voor de losse elektroden voor ee Cefar VS een speciale zwangerschapstens....

3 jaar geleden

En wat is het geworden als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op Meez

En wat is het geworden als ik vragen mag?
Volgens de verloskundige kan ik deze gewoon gebruiken. Ik hoop dat de verloskundige die dan komt weet hoe het werkt. Zij zeggen dat ze het weten. Ik heb namelijk geen idee. Of dat ik hem helemaal niet nodig ga hebben 😅😉 heb er wel vertrouwen in.

3 jaar geleden

Reactie op helf

Volgens de verloskundige kan ik deze gewoon gebruiken. Ik hoop dat de verlo ...
Kijk, fijn dat er met je meegekeken is 😊