Vandaag ben ik gevallen met mijn fiets samen met mijn dochtertje voorop 馃槶 Er stond een werkbus in de straat dus ik wilde een laag stoepje op, dat ging dus niet goed en ik voel zo mijn fiets onder me weg vallen en zie mijn meissie richting de grond gaan 馃挃
Uiteindelijk viel het mee. Ze moest direct huilen, maar 茅茅n minuutje toen was ze alweer getroost. Bij de huisarts geweest en die maakte zich geen zorgen.
Hij zei wel dat het veel erger had kunnen zijn als ik haar geen helm op had gedaan, wat ik dus gelukkig altijd heb. Moet er niet aan denken dat ze deze smak op haar hoofd had gemaakt zonder helm.
Wilde dit graag even delen met jullie om even van me af te schrijven omdat ik me zo schuldig voel.. en ook om te delen hoe belangrijk die helmpjes toch zijn.
馃尭
Ahh wat een schrik moet dat geweest zijn. Gelukkig heeft de helm goed zijn werk gedaan.
Dat schuldgevoel kan je niets aan doen鈥om life, maar zal uiteindelijk wel vervagen en plaats maken voor opluchting dat het goed is afgelopen! 馃拹
Ohjee, ik leef met je mee. Dat lijkt me zo eng! En logisch dat je je naar voelt achteraf. Gelukkig had je dochter esn helm op.
Je doet je best, maar een ongeluk kun je nooit 100% voorkomen.
馃挅
Wat goed van de helm! Ik wordt weleens gek aangekeken, maar zo'n situatie als deze kan iedereen gebeuren en dan ben je toch blij als ze een helm op hebben!
O gelukkig gaar het goed met jullie! Echt wel schrikken!
Wij hebben geen helm. Supernaief waarschijnlijk. Ga je toch weer over nadenken na zo'n bericht.
Oh wat eng! En wat super dat je een helm op had. Ik zat te twijfelen om een helm aan te schaffen (mijn zoon heeft niet graag wat op z鈥檔 hoofd) maar na zo鈥檔 bericht ga ik het ook doen
Pfff enorm schrikken kan ik me voorstellen! Wij hebben altijd een helm gebruikt, probeerde ze in het begin eraf te trekken maar lukt niet door het riempje. Nu vindt ze het helemaal prima en associeert ze de helm met leuk fietsen waardoor ze meteen enthousiast is als ze de helm ziet! Even volhouden dus en dan komt het goed en kun je met een geruster hart fietsen!