9 Reacties

4 maanden geleden

Ahh wat een schrik moet dat geweest zijn. Gelukkig heeft de helm goed zijn werk gedaan. Dat schuldgevoel kan je niets aan doen鈥om life, maar zal uiteindelijk wel vervagen en plaats maken voor opluchting dat het goed is afgelopen! 馃拹

4 maanden geleden

Ohjee, ik leef met je mee. Dat lijkt me zo eng! En logisch dat je je naar voelt achteraf. Gelukkig had je dochter esn helm op. Je doet je best, maar een ongeluk kun je nooit 100% voorkomen. 馃挅

4 maanden geleden

Wat goed van de helm! Ik wordt weleens gek aangekeken, maar zo'n situatie als deze kan iedereen gebeuren en dan ben je toch blij als ze een helm op hebben!

4 maanden geleden

Wat goed dat ze een helm op had!! Ongeluk zit in een klein hoekje, zoiets kan iedereen overkomen.

4 maanden geleden

O gelukkig gaar het goed met jullie! Echt wel schrikken! Wij hebben geen helm. Supernaief waarschijnlijk. Ga je toch weer over nadenken na zo'n bericht.

4 maanden geleden

Oh wat eng! En wat super dat je een helm op had. Ik zat te twijfelen om een helm aan te schaffen (mijn zoon heeft niet graag wat op z鈥檔 hoofd) maar na zo鈥檔 bericht ga ik het ook doen

4 maanden geleden

Reactie op floan

Oh wat eng! En wat super dat je een helm op had. Ik zat te twijfelen om een ...
Ons meisje trekt ook alles van haar hoofd maar tijdens het fietsen is ze afgeleid genoeg dat ze van de helm afblijft

4 maanden geleden

Pfff enorm schrikken kan ik me voorstellen! Wij hebben altijd een helm gebruikt, probeerde ze in het begin eraf te trekken maar lukt niet door het riempje. Nu vindt ze het helemaal prima en associeert ze de helm met leuk fietsen waardoor ze meteen enthousiast is als ze de helm ziet! Even volhouden dus en dan komt het goed en kun je met een geruster hart fietsen!

4 maanden geleden

Ahhh gelukkig goed afgelopen! En idd hier ook altijd een helmpje. Better safe than sorry 馃檹馃徏