15 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op verevh
Hoeveel geef je in de nacht? Dat misschien gaan afbouwen?
Wisselend, meestal 120+4...
7 maanden geleden
Reactie op Emmily23
Lastig zeg. Heb je ook alleen water proberen te geven?
Nee kan ik nog wel eens proberen, desnoods met 1 schepje melk voor de smaak
7 maanden geleden
Reactie op KREUKJE
Kan je niet proberen hem bijvoorbeeld om 8 uur of 10 uur een papfles te gev ...
Wel geprobeerd, maar dan komt hij nog net zo vaak in de nacht. Vandaar dat ik niet denk dat hij honger heeft, maar dat het meer een gewoonte geworden is
7 maanden geleden
Ahh vervelend! Ik was hier bang voor dus zelf rond 6 maanden denk ik? Die nacht afgebouwd. Ik zorg er wel voor dat ze overdag genoeg voeding binnen krijgt. En de nachtfles deed ik idd steeds minder melk/water in. En na een tijdje dacht ik ; oke ze heeft denk ik geen honger? Iedere keer speentje gegeven en weer terug in bed gelegd. Knuffelen met haar, speentje en weer in bed leggen. Nu is ze het gewend en neemt eigenlijk geen nachtvoeding meer. Heel soms even geluiden en dan geef ik gelijk haar speen. Succes! Want het klinkt als gewenning!
7 maanden geleden
Reactie op Emmily23
Hoe gaat het nu?
Afgelopen nacht geslapen van 7 tot half 2, toen een klein flesje en geslapen tot 7. Dat is al beter dan 2 flessen in de nacht! 💪
7 maanden geleden
Wij hebben dit precies zo! Rond 22.00-23.00u krijgt onze zoon een fles van 210+7, slaapt tot 02.30-03.30u en schreeuwt alles bij elkaar met handjes in de lucht tot er een flesje komt. Hij krijgt al tijden nu tussen de 160-180 ml water + 1,5 schepje. Alleen water drinkt hij even en dan gaat hij alsnog schreeuwen. Dan slaapt hij door tot ca 06.00u voor z’n ochtend papfles (180+6+pap).
Als je erachter komt hoe we die nacht eruit krijgen hoor ik het ook graag!!!
6 maanden geleden
Wij zijn er inmiddels vanaf! Niet eens perse afgebouwd, maar hij slaapt opeens gewoon door. Zat wss in slaapregressie want hij kan ook opeens zelf zitten en staan 😄