7 Reacties

5 maanden geleden

Wij gaan smorgens een broodje geven met 150ml melk (of pap ipv brood) en met de lunch 2 broodjes en dan ook 150ml melk 😊 Ze moeten minimaal 300ml zuivel krijgen dus dan krijgt hij na het avondeten nog een beetje yoghurt of melk

5 maanden geleden

Het is ook wat je zelf wilt hé, ik blijf na 1 jaar gewoon nog even opvolgmelk geven of half om half. Vind dat toch een fijn gevoel qua voedingsstoffen. M'n zoontje geeft het zelf aan als hij minder behoefte heeft dus het bouwt vanzelf af. Maar je kan natuurlijk overstappen al zou ik dit persoonlijk even opbouwend doen door steeds meer te mixen. Ik blijf wel de flesjes geven zolang hij wilt, heerlijk toch, flesje melk voor t slapen gaan hihi

5 maanden geleden

Reactie op Doenjaah

Het is ook wat je zelf wilt hé, ik blijf na 1 jaar gewoon nog even opvolgme ...
Ja in blijf sowieso nog opvolgmelk geven hij houd nog te veel zijn melk en ik ben er ook nog niet klaar voor😅wilde alleen even kijken hoe jullie het doen of gaan doen.

5 maanden geleden

Reactie op Sabje1994

Ja in blijf sowieso nog opvolgmelk geven hij houd nog te veel zijn melk en ...
Ja precies, ik vind het gewoon bijna, of nouja bijna. . Jammer dat hij steeds meer van de fles laat staan. Het is zo ons momentje, hij houdt de fles niet zelf vast dus dat moet ik doen en dan ligt hij lekker bij mij en dan is het echt nog zo'n babytje voor m'n gevoel hahaha 🤣🤣🤣

5 maanden geleden

Reactie op Doenjaah

Ja precies, ik vind het gewoon bijna, of nouja bijna. . Jammer dat hij stee ...
Ooohh ja zo geef ik ook nog de fles 🥹 Ons zoontje is geen echte knuffelaar dus tijdens de flesjes is onze verplichte knuffeltijd🥰

5 maanden geleden

Hier krijgt hij nu nog 2 flessen. Sochtends om 08.30 150+5 en savonds voor t slapen 210+7 Als hij 1 jaar is laten we de ochtenfles vallen en gaan we weetabix met 200ml halfvolle melk geven of havermout met 200ml halfvolle melk. Tijdens de lunch geven we hem dan nog een bekertje melk van ongeveer 100ml zodat hij wel aan de 300ml komt. In de avond houden we de fles nog eventjes met opvolgmelk, hij geniet hier nog zo van en wij ook🩵 En wij vinden dit prima voor zolang hij het ook fijn en lekker vind!

5 maanden geleden

Zoon wordt vrijdag 1. Hij drinkt nog 4 flessen per dag, 3x 150+5 en de avondfles 180+6. Wij zijn maandag begonnen met de twee flessen overdag mixen, dus half water met poeder, half melk. Zoon lijkt het allemaal niet zo boeiend te vinden. Morgen doen we die twee dagflessen volledig halfvolle melk. De ochtendfles en avondfles blijven water+kv, tot de kv op is. We hebben nog een verpakking staan. Zoon krijgt nu in de ochtend een boterham, maar die eet hij slecht. We willen dus bij het CB vragen wat voor pap zij adviseren, we willen geen onnodig toegevoegde suikers enzo.