298 Reacties

één jaar geleden

Hoi dames dacht even stel jullie even op de hoogte hij is goed gegaan niet gespuugd morgen ochtend de uitslag 🤞🏽🍀

één jaar geleden

Ik moet over 3 weken ook de suikertest doen, dan ben ik 23 weken. Ik ben wel benieuwd of ik het wegkrijg, brrr! Mijn BMI is rond de 50 volgens mij, maar niet zo vroeg dus. Mn waarden waren laatst met gewoon bloedprikken ook netjes, maar ben wel benieuwd wat er gebeurt na zoiets mega zoets!

één jaar geleden

Nog niet gehad, krijg hem na 24 weken eerder mocht ik niet want dan was het te vroeg. Word 3de x gelukkig zit er bij mij geen raar smaakje meer aan lijkt meer nu op pure limonade dus vind in vergelijking met de eerste x hele verbetering

één jaar geleden

Ik moet hem ook doen met ongeveer 24-26 weken i.v.m. mijn moeder die diabetes heeft.. Ben alleen heel slecht te prikken in elleboog. Laatste keer hebben ze het uit allebei mn polsen moeten doen.. Om dan in een paar uur tijd 2x bloed af te nemen word heel lastig ben ik bang.. 😅

één jaar geleden

Ik moet in maart maar vroeg me af hoeveel het ongeveer is 😬 echt een glaasje of halve liter ofzo

één jaar geleden

Ik krijg hem 13 februari 😒😱

één jaar geleden

Ik heb hem vandaag (21+0) gehad, omdat de baby aan de grote kant was bij de 20 weken echo. Geen te hoog bmi. Het drankje (+/- 300ml) vond ik juist heel erg meevallen qua smaak. Ik heb wel veel goordere drankjes gehad 🙈.

één jaar geleden

Reactie op Vosselies

Ik heb hem vandaag (21+0) gehad, omdat de baby aan de grote kant was bij de ...
Hoe was je uitslag? Of deden ze het niet via de vingerprik?

één jaar geleden

Reactie op Vosselies

Ik heb hem vandaag (21+0) gehad, omdat de baby aan de grote kant was bij de ...
Bij mijn loopt de kleine ook wat voor. Qua gewicht. En wat hoger bmi zeggen ze dat ik wat eerder moest komen. Omdat suiker ontwikkeld rond de 20’ste week

één jaar geleden

Reactie op SRNA95

Ik krijg hem 13 februari 😒😱
Succes ik ben niet misselijk geweest het is gewoon vies en veel

één jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Ik moet over 3 weken ook de suikertest doen, dan ben ik 23 weken. Ik ben we ...
Hoii mijn waardes waren ook gewoon goed maar ze zeide omdat de kleine wat voor ligt en bmi wat aan de hoge kant wouden ze wel dat ik het met de 20 ste week deed omdat suiker ontwikkeld rond de 20 ste week.

VRIEND

één jaar geleden

Ik mag gelukkig bloed prikken😅😅

één jaar geleden

Succes ik ben niet misselijk geweest het is gewoon vies en veel
Ik zie er echt zwaar tegen op😬

één jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Ik mag gelukkig bloed prikken😅😅
Hihi ik moest 2 x bloedprikken in mn arm der voor en Erna. Dat vond ik wel vervelend want hou echt niet van bloedprikken. 🤦🏼‍♀️😂

één jaar geleden

Reactie op SRNA95

Ik zie er echt zwaar tegen op😬
Echt niet bij nadenken gewoon door drinken en dan zo is het weg Hihi maar ja is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk

één jaar geleden

Hoe was je uitslag? Of deden ze het niet via de vingerprik?
Ik heb gelukkig géén zwangerschapsdiabetes. Ze hebben nuchter en twee uur na inname van het drankje bloed geprikt.

één jaar geleden

Reactie op Vosselies

Ik heb gelukkig géén zwangerschapsdiabetes. Ze hebben nuchter en twee uur n ...
Heb jij direct de uitslag gehad ? Of moest je ook 1 dag wachten ik namelijk wel.

één jaar geleden

Heb jij direct de uitslag gehad ? Of moest je ook 1 dag wachten ik namelijk ...
Ik werd dezelfde middag gebeld met de uitslag.

één jaar geleden

Reactie op Vosselies

Ik werd dezelfde middag gebeld met de uitslag.
Ik hoor het morgen middag omdat de arts der eerst na moest kijke. Ben wel zenuwachtig. Ik moet wel zelf bellen.

één jaar geleden

Hoi dames de uitslag was goed 4.5 der voor en 7.3 Erna. Ik moet met 24 weken nog 1 keer voor de zekerheid omdat ik net in het goede viel dacht stel jullie op de hoogte. Xx.