6 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben de Urban Iki. Bevalt op zich goed, maar er kan niet zo’n slaaprol op, omdat het stuurtje heel laag is. Maar eigenlijk is het altijd onhandig als ze in een voorstoeltje in slaap vallen. Daarom hebben wij een bakfiets nu, dan kan hij gewoon lekker in de maxi cosi liggen.

8 maanden geleden

Mijn advies: ga naar een winkel waar je de stoeltjes kan vasthouden/voelen. En liefst nog een winkel waar je een testritje kan fietsen met zo’n stoeltje voorop (zoals bijv bij 12GO Biking, die hebben een testparkour). Ik was hier geweest en had me vooraf ingelezen. Het zou Urban Iki of Thule Yepp worden. Uiteindelijk voor Thule Yepp 2 gegaan (voor en achter). Die voelden qua materiaal wat steviger dan Urban Iki. Je had wel iets minder plek met opstappen, maar voor mij was dat geen probleem!

8 maanden geleden

Ik heb de bobike fietsstoel voor voorop en achterop. Hele fijne stoel. Ik heb hem bij de fietsenwinkel gekocht maar online is hij wel veel goedkoper.

8 maanden geleden

Yepp mini voor voorop met een beugel en kussen en windscherm. Tweedehands via marktplaats, helemaal blij mee!

8 maanden geleden

Ik heb urban iki, ben er blij mee :)

8 maanden geleden

Thule yepp. Goede kwaliteit en je kan deze makkelijk eraf klikken om op een andere fiets te zetten als je er een extra adapter bij neemt..Ook de voetjes kan je makkelijk verstellen. Ik vind het iig een fijn stoeltje en gebruiken m nu ook bij de tweede en is nog helemaal oke.