9 Reacties

vorig jaar

Wat grappig mijn dochtertje doet dit nog niet maar ik herken dit wel van mijn neefjes!

vorig jaar

Ons zoontje maakt kwek kwek kwek geluiden.. Net een klein eendje. Super schattig

vorig jaar

Haha ja klinkt wel herkenbaar! Mijn dochtertje doet dat als ze haar speentje in heeft en een soort van aan het vechten is tegen de slaap. Ook een soort oi oi oi 😂 super schattig vind ik het haha

vorig jaar

Ja, ie-gweh gweh. Zo extreem schattig!

vorig jaar

Ik heb de dunstan babytaal cursus gegaan waarin je leert verschillende huiltjes verschillende geluiden hebben. Daarin werd verteld ook verteld dat vóórdat een kindje gaat huilen/jammeren dat ze moe zijn, ze al moeheids signalen geven die kunnen klinken als een soort auw/owe geluidje, een halfuur daarna is het dan echt bedtijd. (of begint t jammeren) De omschrijving was een soort gaap met geluid, agoi of in ieder geval goi heeft wel dat ronde mond geluid 😊😀 Haha miss slaat t nergens op hoor, maar je verhaal deed me daaraan denken 😊

vorig jaar

Reactie op IBekkers

Ik heb de dunstan babytaal cursus gegaan waarin je leert verschillende huil ...
Aaah wat grappig! Zou inderdaad goed kunnen kloppen dan. Vind het heel bijzonder die dunstan babytaal.

vorig jaar

Reactie op Olly23

Ja, ie-gweh gweh. Zo extreem schattig!
Haha wat leuk!

vorig jaar

Reactie op Myfirstborn

Haha ja klinkt wel herkenbaar! Mijn dochtertje doet dat als ze haar speentj ...
Hahaha ja vooral als hij zijn speen in heeft. Enorm schattig is het! Zo leuk dat zij dat ook doet!

vorig jaar

Wat grappig om te lezen. Onze baby doet het idd ook. Super schattig wel 😅 Met speentje in koi koi koi