Hier had ze de fruitzakjes in de kast gevonden dus die ging ze steeds pakken en rondjes meelopen ook als we ze weer terug legde, liep ze er net zo hard weer heen om er weer twee te pakken om ermee rond te lopen 🤣 en natuurlijk dat met een grote ondeugende glimlach doen
Onze deugniet rolt sinds de vakantie een soort met haar hoofd (ipv met haar ogen, snapje? 😂) Ze doet dit op meerdere momenten, als het iets haar niet zint bijv. Maar ook als ze ff aandacht wilt of gek zit te doen. We liggen echt helemaal in een deuk erom, stiekem natuurlijk🤭
Dansen, maar echt op alles. Tak die tegen het raam tikt = muziek, dus dansen. Krakende fiets van de buurman, heggenschaar, ga zo maar door. Alles heeft een ritme hahah
Dansen, maar echt op alles. Tak die tegen het raam tikt = muziek, dus danse ...
Grappig hier ook. Alleen maakt ze dan op haar handen en knieën gekke bewegingen en geluiden alsof ze in doggy style zit. Op en neer, op en neer. Schaam me soms dood
Vanaf de bank de vensterbank in willen klimmen.
Constant de salontafel leegtrekken, maakt niet uit wat er op staat.
Trekt een bepaald hoofd als hij wil stoeien met papa, papa met een boefige blik uitlokken.
Dansen direct als hij muziek hoort.
Als ik s ochtends half volle melk uit een rietjesbeker wil geven het wegduwen, giet ik het over in een Avent dan drinkt hij het wel.
Als hij in bed ligt en soms heeft hij dan nog een beetje van zijn fles en hij is op maar wil nog meer dan gaat hij zitten kijkt naar de camera steekt zijn hand met fles uit en gaat lopen zwaaien😅
Papa's schoenen uit de gang pakken, midden in de kamer zetten en ze dan heel trots aantrekken (er in gaan staan). Soms probeert hij er ook mee te lopen, maar da wil natuurlijk niet 😂