21 Reacties
3 jaar geleden
Wij zijn twee weken in Egypte geweest! Fruit heb ik gewoon gegeten, dat werd in bronwater gedaan, sla heb ik niet echt gegeten. Komkommer enzo wel, maar ze zijn daar echt wel voorzichtig meen
3 jaar geleden
In Griekenland gewoon alles gegeten. Heb er geen tel over nagedacht en getwijfeld eigenlijk.
3 jaar geleden
En bonaire is volgens mij echt wel een plek waar je prima veilig kunt eten.
Egypte zou ik all incusive niet eens aandurven. Iedereen die ik spreek die daar geweest is werd ziek, zelfs in de meest luxe resorts.
3 jaar geleden
Reactie op Catladyy
Goed punt!! :) Dit is ook een Van der Valk hotel, dus die hebben ook een na ...
Ik probeerde wel te zorgen dat we beetje optijd bij t buffet waren. Niet dat er al 100 handen ingezeten hadden🙈
Ik las laatst dat t vieste van t buffet de opscheplepels waren en dat mensen daar vaak ziek van worden. Zorg dus voor schone handen als je wat wil eten met je handen of bijv je stokbroodje wil smeren 😊
3 jaar geleden
Momenteel op vakantie op Djerba. Komkommer en tomaat durf ik hier gewoon eten. Sla ben ik wat voorzichtig mee. Ben hier al vaker geweest en nog nooit ziek geweest van het eten, maar sla moet echt goed gewassen zijn voor er ik er van eet. In Egypte zou ik zelfs geen rauwe groente durven eten. Slechte ervaring mee😅
3 jaar geleden
Wat heerlijk! Ik zit nu een kleine week all inclusief op Curaçao. Het is hier ook allemaal heel schoon en ik eet ook alles qua voorgesneden groente en fruit. Gaat goed :) Heel veel plezier!
3 jaar geleden
En bonaire is volgens mij echt wel een plek waar je prima veilig kunt eten. ...
Ik heb echt nergens last van gehad! Zoals word gezegd ze zitten daar niet te wachten op zieke toeristen, dat staat namelijk gelijk aan slechte recensies en daar zijn ze doodsbang voor.
3 jaar geleden
Ik woon in Libanon. Ik eet geen 'streetfood', maar als het een gerenommeerde tent is waar veel mensen komen, moeten ze de boel wel goed op orde hebben, dus dan eet ik gewoon alles. Het scheelt mss wel dat ik inmiddels wel meer afweer heb opgebouwd omdat ik hier inmiddels een aantal jaren woon.
3 jaar geleden
Wij komen net terug van het van der Valk hotel op Bonaire, gewoon alles gegeten (en onze dochter van 17 maanden ook). Niemand is ziek geworden :) fijne vakantie, het is heerlijk daar!!