5 Reacties

5 maanden geleden

Meestal valt er aan de kamers wel iets te verbouwen voor een campingbedje toch? Als dat toch kan zou ik er gewoon nog een neerzetten

5 maanden geleden

Wij hebben destijds voor onze baby het matras van het bed verwijderd en het campingbedje op het 2 persoonsbed gezet haha! Dat ging prima!

5 maanden geleden

Wij hebben voor dit soort gevallen een Deryan slaaptent, mooi compact en zoon van net 2 slaapt hier uitstekend in. Deze hebben we een afgelopen weekend weg gewoon op een tweepersoonsbed gezet. Is dicht te ritsen, dus hij kon er niet uit, terwijl hij wel echt een escape artist is haha.

5 maanden geleden

Reactie op nynk91

Wij hebben voor dit soort gevallen een Deryan slaaptent, mooi compact en zo ...
Wat een goede tip! Ik heb gelijk slaaptentje van Deryan aangeschaft. Ziet er handig uit, ook weinig ruimte om mee te nemen. Ik weet alleen niet of hij het opgesloten gevoel fijn vindt. Maar we dachten anders hem in het campingbedje te doen en zijn jongere broertje in het slaaptentje. Fijn, deze tip 馃槉 we dachten eerst twee campingbedjes maar neemt in de auto ook meer ruimte mee want het matrasje dat bij een campingbedje zit, vinden we zo dun dus nemen dan altijd het ledikant matras van thuis ook mee. Dus dat zou betekenen twee campingbedjes en twee matrasjes

5 maanden geleden

Wij gebruiken zo een rol van deryan voor onze 2jarige ;)