1015 Reacties

茅茅n jaar geleden

Woensdag 26 oktober voor ons de eerste echo. 馃懚馃徎 Waarschijnlijk dan 7 weken en 2 dagen, dus hopelijk zien we een mooi kloppend hartje. 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Leuk! Spannend weer. Ik heb 1 november de eerste echo馃懚馃徏. Ben dan volgens eigen berekening 8+3. Duurt voor mijn gevoel nog zooooo lang馃槵

茅茅n jaar geleden

Ik vind het ook zo spannend. Wij hebben 24 oktober onze eerste echo. Dan ben ik volgens mijn berekening 6.4. Vroeg omdat mijn cyclus echt net pas was begonnen dus niet zeker weet of dat wel een menstruatie was. Ik heb 22-08 mijn spiraal verwijderd en tussen door 1x een menstruatie gehad van 2 dagen.. dus ik heb het idee dat ik verder ben. We gaan het zien馃槏

茅茅n jaar geleden

Ik heb woensdag 26 okt eerste echo. 6w+6 zou ik dan zijn. Hopelijk gaat alles goed. Heb sinds gisteren wat licht roze bloed verlies. Dus duimen op een kloppend hartje

茅茅n jaar geleden

Ik heb dinsdag mijn eerste echo en ben dan 6+3 dus ik ga hard duimen dat er wat te zien is!

茅茅n jaar geleden

Donderdag 27 oktober de eerste echo. Zou dan volgens eigen berekening 7 weken + 3 zijn馃ぉ kan niet wachten

茅茅n jaar geleden

Ik vind het ook zo spannend!! Aankomende vrijdag onze eerste echo, zitten dan precies op 7 weken als het goed is

茅茅n jaar geleden

Nog even geduld tot di. 25 okt, aftellen!! Zo spannend.

茅茅n jaar geleden

Hier 1 november de eerste echo, dan ben ik 6+6 als het goed is. Vinden jullie het spannend? En hoe ga je om met die spanning?

茅茅n jaar geleden

Wij hebben 1 november de eerste echo, dan ben ik volgens mijn eigen berekening 6+6.. Ik heb 18 augustus een miskraam gehad, niet ongesteld geweest en dus meteen weer raak. Vind het ontzettend spannend 馃槱馃檶馃徏馃崁

茅茅n jaar geleden

Hier 3 november de eerste echo! Volgend mij berekeningen dan 7.2 weken.. zit de dagen af te tellen 馃き

茅茅n jaar geleden

Vorige week de 12e me eerste echo gehad ik dacht 6+4 weken te zijn toch terug gezet met een week dus rond de 5 weken maar zagen wel wat knipperen bij het hartje woensdag weer een echo hopelijk is het dan gegroeid wat kan wachten lang duren zeg! Hoop zo dat alles goed is met de kleine

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zwangervan2ekindje

Vorige week de 12e me eerste echo gehad ik dacht 6+4 weken te zijn toch ter ...
Wat mooi! Ah ik lees het vaker dat meiden verder of terug worden gezet, door wat komt dat precies?

茅茅n jaar geleden

Wij 27 oktober en als het goed is zit ik dan op 8 + 1馃グ

茅茅n jaar geleden

Wij 21 oktober en zijn dan 8 weken. Kan niet wachten馃グ

茅茅n jaar geleden

20 okt hier. Dan ongeveer 7+2.. vind het zooo onwijs spannend. Ik word gewoon beroerd van de spanning onderhand... 2e kindje, 3e zwangerschap. De eerste x gingen we pas met 10+5(ivm corona) en toen bleek het een missed abortion al rond de 6 weken gestopt met groeien... ben zoooo bang op herhaling 馃ズ iemand die al eeen echo heeft gehad rond het termijn van 7 weken en de foto wil delen? 馃槏

茅茅n jaar geleden

Woensdag de 19e de eerste echo, ik ben dan waarschijnlijk 7+5

茅茅n jaar geleden

Reactie op Knoest

Woensdag de 19e de eerste echo, ik ben dan waarschijnlijk 7+5
Kan ik hier dan ook de uitslag en foto delen, goed of slecht?

茅茅n jaar geleden

Reactie op LoLo27

Wat mooi! Ah ik lees het vaker dat meiden verder of terug worden gezet, doo ...
Dan is dus de conceptie later geweest dan je dacht!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Emilie22

Dan is dus de conceptie later geweest dan je dacht!
Of de innesteling 馃槉