498 Reacties
één jaar geleden
Ik had mijn echo foto naar early glimpse verzonden en ze waren 80% overtuigd (met onderbouwing) dat het een jongen zou zijn. Gisteren de geslachtsecho bij Jan de Koning gehad .. smiddags kwam er toch echt roze confetti uit het confetti kanon … 💗💗 zo gezegend want we hebben al een jongen van 19 maanden. 😍😍
één jaar geleden
Reactie op Wanderlusttt
Ik had mijn echo foto naar early glimpse verzonden en ze waren 80% overtuig ...
Oh dat is echt een verrassing 🤩! Ik heb hem ook ingestuurd en kreeg 99% een meisje. Zag wel bij de reviews dat ze het soms niet goed hadden, maar dat was bij 80-85% zekerheid. Durf het toch niet helemaal te vertrouwen, dus voor de zekerheid even wachten tot de geslachtsecho over 2 weken 🤞🏻
één jaar geleden
Voor degene die een voorbeeldje nodig hebben, het is een meisje! Vd week gehoord. Op het forum zeiden 2 een jongetje en 2 een meisje nav deze foto en zelf vond ik het lastig te zien, maar nu na de geslachtsbepaling blijkt het een meisje te zijn :) veel plezier allemaal met de echo's!
één jaar geleden
Reactie op C1234
Dat is nog eens een verassing! 😊 Welke foto had je opgestuurd dan? Ben nu ...
Ik kon zelf echt niks maken van de echo en tijdens de 13-weken echo kon ik er ook niet veel van maken. Ik zal zo even de foto posten met de bevindingen van early glimpse. Het was zo’n mooi moment je verwacht blauwe confetti en het is roze 💗💗
één jaar geleden
Reactie op C1234
Dat is nog eens een verassing! 😊 Welke foto had je opgestuurd dan? Ben nu ...
Dit zijn de bevindingen van Early glimpse 🤭
één jaar geleden
Reactie op Wanderlusttt
Dit zijn de bevindingen van Early glimpse 🤭
Ik denk dat ze iets anders voor een piemeltje hebben aangezien 🙈. Ook stond blaas al aangegeven (door jullie VK?) en zij hebben een ander zwart vlekje als blaas aangeduid 😅. Ik zou op die foto ook niet echt kunnen zien wat de nub is.
Dit is mijn echo foto met analyse ☺️