15 Reacties

3 jaar geleden

Geen problemen mee gehad, ben blij dat t gewoon mag haha

3 jaar geleden

Reactie op charela

Geen problemen mee gehad, ben blij dat t gewoon mag haha
Ik ook! Is hoognodig haha. Dank je voor je reactie ☺️

3 jaar geleden

Ook geen problemen mee gehad pakte net als toen ik niet zwanger was.

3 jaar geleden

Hele zwangerschap gedaan om de 8 weken en geen problemen gehad

3 jaar geleden

Mijn haar reageerde er niet anders op dan normaal

3 jaar geleden

Ik ook geen problemen 😊

3 jaar geleden

Hier een kapper. Vaak geen problemen mee! Plus mocht de kleur net iets anders uitvallen hebben we natuurlijk van alles liggen om het helemaal naar je zin te maken. Dont worry

3 jaar geleden

Ook geen problemen mee gehad gelukkig.

3 jaar geleden

Ik heb het idee dat de highlights iets geler zijn geworden dan normaal. Ik wacht nu ook even tot een maand voor de bevalling om het bij te werken en dan wat regelmatiger met zilvershampoo wassen

3 jaar geleden

Hier ook geen problemen mee gehad! Ik had overigens wel gemeld dat ik zwanger ben. Bij mij checkte ze de kleur wat vaker omdat de kleur wel ‘anders’ uit kan slaan dan normaal. Maar is gelukkig niet gebeurt

3 jaar geleden

Hier altijd highlights in mijn haar. Tijdens de zwangerschap pakt het bij mij even goed uit als daarvoor. Ik zou je daar geen zorgen over maken

3 jaar geleden

Reactie op Anne kr

Hier altijd highlights in mijn haar. Tijdens de zwangerschap pakt het bij m ...
Dat ligt natuurlijk ook aan de haarstructuur van een ander. Net als met zwangerschapssymptomen. Die jij niet hebt kan een ander wel hebben. Bij mij was het namelijk anders uitgepakt.

3 jaar geleden

Hey! Ik ben kapster Het zijn de hormonen die je haren wat donkerder kunnen laten worden, als je een professionele kapper gaat kijkt hij of zij hierna en past de kleur aan of laat de blondering iets langer inwerken indien nodig. Het is niet altijd het geval dat de hormonen je haarkleur veranderen dus misschien is er in jouw geval niks aan de hand! Hoop dat je er wat mee kan!

3 jaar geleden

Enkel vanuit eigen ervaring; mijn haar is normaal heel stug en sterk, meerdere malen geblondeerd. Nu tijdens de zwangerschap heb ik het 1 keer geblondeerd en grote stukken haar zijn afgebroken bij de uitgroei grens. Mijn haar lijkt veel minder aan te kunnen. Dus helaas geen optie meer voor mij, hoop dat jij meer succes hebt!

3 jaar geleden

Reactie op p_i_e_p

Enkel vanuit eigen ervaring; mijn haar is normaal heel stug en sterk, meerd ...
Bij mij precies hetzelfde. Na het zetten van de Highlights breken al mijn haren af. Mijn haar ziet er slechter uit dan daarvoor.