32 Reacties

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op RoxyB

Wordt het al beter bij iemand? Ik hoop dat ik nog iets over hou, heb gewoo ...
Hier ook. Kale plekken bij een paardenstaart 😩

6 maanden geleden

Bij mij was het ook heel erg.. als ik mn haar waste haalde ik er een hele pluk uit en daarna met fohnen lag de hele badkamervloer vol met haren. Werd je gewoon bang van. Maar ik merk dat het nu al minder is! Geen idee of het hierdoor komt of dat het sowieso ging minderen, maar ik slik sinds kort biergist tabletten naast de gewone multivitamine! Dit slikte ik vroeger ook toen ik een tijd haaruitval gehad heb (om andere reden) en daardoor was de kwaliteit van mn haar toen wel echt beter geworden

6 maanden geleden

Ugh. Same 🥹🙈 Zo irritant. En ik had al dun haar.. tja. Binnenkort een ander kapsel uitzoeken, denk ik!

6 maanden geleden

Reactie op RoxyB

Wordt het al beter bij iemand? Ik hoop dat ik nog iets over hou, heb gewoo ...
Mijn zoon is 5,5 maand en ik heb er denk ik er al een maand niet meer echt veel last heb. Ik heb zelfs al nieuwe haren die nu zo’n hele charmante nieuwe haarlijn creëren 😂😂😅

6 maanden geleden

Vreselijk dat haaruitval, ik heb gewoon inhammen 🙃🙃🙃

VRIEND

6 maanden geleden

Ik had mooi vol haar 😥

3 maanden geleden

Ik word echt GEK lieve ladies. Het is nog steeds niet minder. Heb aan 1 kant een hele inham. Zie er niet uit! Nu ruim 8 maanden al… Zou nu toch wel over moeten zijn met die hormonen toch😭

één maand geleden

Hoe is het inmiddels met de haar bos ladies? Ik had altijd prachtig dik lang haar. Ik zag gister een foto van mezelf en ik ga de schaar erin zetten. Het is dun, sluik en ik heb overal kale inhammen. Ik schrok van mijn eigen beeld. Iemand hoopvolle verhalen dat het weer terug komt? 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op joos2022

Hoe is het inmiddels met de haar bos ladies? Ik had altijd prachtig dik l ...
Bij mij begint alles aan te groeien maar daardoor ziet het er niet uit🫠 heb nu overal spietjes van 5-10 cm zitten die opkrullen en niet in mijn staart/knot kunnen dus het is echt 1 vogelnest aan de voorkant🙈

één maand geleden

Hi dames, een kapster hier! Geen zorgen er zijn echt maar enkele gevallen waarbij het dun blijft, geef het ook de tijd! De nieuwe haartjes die komen groeien 1cm per maand dus niet schrikken als over een jaar de onderkant bijv nog dun is bij lang haar! Ik heb ook zeer dunnen inhammen die gelukkig ook gewoon terug komen maar ze zijn nu niet langer dan 3cm dus voor het op de lengte is als de rest ben ik straks 2 jaar verder haha! Wat ik wel kan aanraden is de hair gummies van de etos! Ik was hier altijd wat sceptisch over maar ik gebruik het nu een half jaar en mijn haar knapt er echt van op! Let op dat je die met biotine pakt! Succes!

één maand geleden

Reactie op Felimba

Bij mij begint alles aan te groeien maar daardoor ziet het er niet uit🫠 he ...
Zoooo herkenbaar! En zo balen 🥲

één maand geleden

Reactie op Demiklaassen

Hi dames, een kapster hier! Geen zorgen er zijn echt maar enkele gevallen w ...
Ik ga dit gelijk bestellen! Alle beetjes helpen hopelijk…. Ik ga volgende week naar de kapper. Het ziet er nu niet uit. Hopelijk scheelt dat iets