32 Reacties
één jaar geleden
Bij mij was het ook heel erg.. als ik mn haar waste haalde ik er een hele pluk uit en daarna met fohnen lag de hele badkamervloer vol met haren. Werd je gewoon bang van. Maar ik merk dat het nu al minder is! Geen idee of het hierdoor komt of dat het sowieso ging minderen, maar ik slik sinds kort biergist tabletten naast de gewone multivitamine! Dit slikte ik vroeger ook toen ik een tijd haaruitval gehad heb (om andere reden) en daardoor was de kwaliteit van mn haar toen wel echt beter geworden
één jaar geleden
Ugh. Same 🥹🙈 Zo irritant. En ik had al dun haar.. tja. Binnenkort een ander kapsel uitzoeken, denk ik!
7 maanden geleden
Hoe is het inmiddels met de haar bos ladies?
Ik had altijd prachtig dik lang haar. Ik zag gister een foto van mezelf en ik ga de schaar erin zetten. Het is dun, sluik en ik heb overal kale inhammen. Ik schrok van mijn eigen beeld.
Iemand hoopvolle verhalen dat het weer terug komt? 🤞🏼
7 maanden geleden
Reactie op joos2022
Hoe is het inmiddels met de haar bos ladies?
Ik had altijd prachtig dik l ...
Bij mij begint alles aan te groeien maar daardoor ziet het er niet uit🫠 heb nu overal spietjes van 5-10 cm zitten die opkrullen en niet in mijn staart/knot kunnen dus het is echt 1 vogelnest aan de voorkant🙈
7 maanden geleden
Hi dames, een kapster hier! Geen zorgen er zijn echt maar enkele gevallen waarbij het dun blijft, geef het ook de tijd! De nieuwe haartjes die komen groeien 1cm per maand dus niet schrikken als over een jaar de onderkant bijv nog dun is bij lang haar! Ik heb ook zeer dunnen inhammen die gelukkig ook gewoon terug komen maar ze zijn nu niet langer dan 3cm dus voor het op de lengte is als de rest ben ik straks 2 jaar verder haha! Wat ik wel kan aanraden is de hair gummies van de etos! Ik was hier altijd wat sceptisch over maar ik gebruik het nu een half jaar en mijn haar knapt er echt van op! Let op dat je die met biotine pakt! Succes!