33 Reacties

23 dagen geleden

Helaas kan je er niks aan doen dan alleen paracetamol.. na 4 dagen was het minder/weg.. onze dochter had het helaas in dr mondje.. was drama om eerlijk te zijn

23 dagen geleden

Ja mijn kids hebben het ook, zelfs als de blaasjes weg zijn blijft het virus nog weken tot maanden aanwezig, voor de blaasjes er zijn is het kind al besmettelijk. Helaas niks aan te doen behalve het maar te doorstaan helaas

23 dagen geleden

Was hier ook niet leuk, heel slecht eten, en slechte nachten maar goed je kunt er indd niks mee . Ik had wel t idee dat nurofen voor kinderen hielp bij mijn zoontje. Is ook wat ontstekkingsremmend...

23 dagen geleden

Reactie op Doenjaah

Was hier ook niet leuk, heel slecht eten, en slechte nachten maar goed je k ...
Begon het bij jullie ook met verhoging?

23 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja mijn kids hebben het ook, zelfs als de blaasjes weg zijn blijft het viru ...

23 dagen geleden

Reactie op ebast

Koorts enz ja...hoort er allemaal bij helaas

23 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja dat andere kindje had dat dus niet vandaar dat ik niet zeker wist

23 dagen geleden

Reactie op ebast

Ja dat andere kindje had dat dus niet vandaar dat ik niet zeker wist
Nee kan hoor! Hoeft niet perse

23 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Maar zelf heb je het niet gekregen? Heb je het als kind gehad of?

23 dagen geleden

Reactie op ebast

Als kind niet gehad nee... in 2022 was ik zwanger van mijn 2e had ik hier een hele uitbraak, mijn oudste mijn gastkindjes en mijn stagiaire, maar ik had niks! Nu zwanger van de 3e beide kindjes hebben het en ik vooralsnog niks... Maar je kan ook het virus bij je dragen zonder klachten dus ja zeg het maar...

23 dagen geleden

Reactie op ebast

Zeker ja.

23 dagen geleden

Reactie op ebast

Je bent er niet immuun voor als je het als kind gehad hebt. Het zijn steeds een beetje veranderde varianten van het virus die dezelfde symptomen geven. Vaak hebben volwassenen een betere weerstand waardoor ze geen klachten krijgen. Maar het kan wel heel goed wel zo zijn.

23 dagen geleden

Hier ook gehad met onze jongste zoon. Uitbraak op het kinderdagverblijf. Hij had veel blaasjes in z’n mond en dat was echt drama. Niet meer willen eten en slapen. Maar gelukkig na een paar dagen over :-). Wij hebben pcm gegeven en voor de rest moet je het uitzingen helaas…

23 dagen geleden

Ons mannetje heeft het nu voor de 2e keer in 4 maanden 😵 Beide keren 2 dagen moeilijk eten door pijn in z'n mond, daarna weer normaal. Ziet er alleen niet uit... Wij hebben het niet gehad of gekregen. Mijn moeder had wel een mond vol blaren/aften. We vermoeden dat zij het dus wel heeft gekregen

23 dagen geleden

Reactie op Miss Stitch

Ons mannetje heeft het nu voor de 2e keer in 4 maanden 😵 Beide keren 2 dag ...
Was hij er erg ziek van? Ook verhoging gehad? En je moeder?

22 dagen geleden

Toevallig vorige week gehad. Begon met een beetje van slag zijn en na het middagslaapje verhoging. Daarna kreeg ze allemaal plekken op haar tong. Zo zielig want ze had echt pijn en kon moeilijk eten. Na een paar dagen was het gelukkig over en hebben wij of opa en oma het niet gehad.

22 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Toevallig vorige week gehad. Begon met een beetje van slag zijn en na het m ...
Was ze er verder nog erg ziek en huilerig van? Slecht slapen enzo? Of viel t allemaal mee?

22 dagen geleden

Reactie op ebast

Was hij er erg ziek van? Ook verhoging gehad? En je moeder?
Nee niet echt. 1 avond koorts, en de volgende dag onder de vlekjes. Daarna alleen last van z'n mondje maar niet echt ziek. Mijn moeder was niet ziek, maar had wel veel pijn aan haar mond.

22 dagen geleden

Reactie op Miss Stitch

Nee niet echt. 1 avond koorts, en de volgende dag onder de vlekjes. Daarna ...
En hadden jullie extra hygiënisch gedaan of gewoon net zoals normaal?

22 dagen geleden

Reactie op ebast

En hadden jullie extra hygiënisch gedaan of gewoon net zoals normaal?
Wel toen de blaasjes open gingen, dan heb je toch een beetje open wondjes. Dus toen mocht ie niet in de zandbak bijvoorbeeld. Voor onszelf niet echt extra maatregelen genomen. En we hebben dus ook geen klachten gekregen. Mijn moeder had tijdens de vorige keer ook wat een mindere weerstand, dus ik denk dat ze het daardoor wel wat meekreeg