19 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb ook de Medela Freestyle Handsfree en ben er echt super blij mee. Ik heb zelf cupmaat E/F.
Ik stop het cup/kolf tegen m’n borst aan in m’n BH en kan van alles doen. Vandaag bijvoorbeeld opgeruimd, en vaatwasser in- en uitruimen. Ging helemaal prima.
Het is wel een investering maar ik hoop zo lang mogelijk nog bv te kunnen geven dus vindt het meer dan waard :)

2 jaar geleden
Je kunt ook je kolf vastmaken in elke voedingsbh! Ik ga het proberen uit te leggen:
Je hebt de voedingsbh, dan zit er aan de zijkant een flapje. Daar doe je hem onderdoor en dan op de tepel plaatsen. Dan doe je de andere flap (waar dus het sluitinkje opzit om hem vast te klikken) via de andere kant er langs, en klik je hem vast. Op die manier zit je kolf vast en ben je ook handsfree!

2 jaar geleden
Ik heb een youha the ins te koop, de nieuwste met app. Nog nieuw in de doos,
nooit uitgepakt want ik ben helaas gestopt voordat ik aan kolfen toekwam.

2 jaar geleden
Reactie op lucia morena
Ik heb een youha the ins te koop, de nieuwste met app. Nog nieuw in de doos ...
Dubbele

2 jaar geleden
Hier cupmaat F/G, ik heb de vulpes goods. Ik kolf hier net zoveel melk mee als mijn medela en zit goed op de borst. Ik ben erg te vrede.
https://www.bol.com/nl/p/vulpes-goods-babycare-handsfree-borstkolf-elektrische-draadloze-borstkolf-draagbaar-dubbele-elektrische-handsfree-kolf-incl-60-moedermelkbewaarzakjes-borstvoeding-informatie-reistas-borstschildverkleiners-pro-versie/9300000118511522?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden
Hier een cupmaat F/G, ik gebruik de vulpes goods pro kolf. Blijft goed zitten!