19 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Je kunt ook een kolf bh kopen, is een stuk goedkoper. Die doe je aan en daar kun je het kolfapparaat hier in doen. Handen vrij! En is tot maat XL zie ik

2 jaar geleden

Ik heb de Medela freestyle handsfree, werkt perfect!

2 jaar geleden

Ik heb ook de Medela Freestyle Handsfree en ben er echt super blij mee. Ik heb zelf cupmaat E/F. Ik stop het cup/kolf tegen m’n borst aan in m’n BH en kan van alles doen. Vandaag bijvoorbeeld opgeruimd, en vaatwasser in- en uitruimen. Ging helemaal prima. Het is wel een investering maar ik hoop zo lang mogelijk nog bv te kunnen geven dus vindt het meer dan waard :)

2 jaar geleden

Je kunt ook je kolf vastmaken in elke voedingsbh! Ik ga het proberen uit te leggen: Je hebt de voedingsbh, dan zit er aan de zijkant een flapje. Daar doe je hem onderdoor en dan op de tepel plaatsen. Dan doe je de andere flap (waar dus het sluitinkje opzit om hem vast te klikken) via de andere kant er langs, en klik je hem vast. Op die manier zit je kolf vast en ben je ook handsfree!

2 jaar geleden

Ik heb de elvie pump en ben daar erg tevreden over 😊

2 jaar geleden

Ik heb een cup H sinds na de bevalling en ik gebruik de youha’s. Heb ze in m’n voedings bh en nergens last van, doen het super!

2 jaar geleden

Hier wordt de medela freestyle kolf ook gebruikt met een kolfbh en werkt perfect. Bij eerste kindje full time gekolft voor 6maanden en kon zo terwijl baby vasthouden/flesje geven of andere dingen doen

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor alle reacties!

2 jaar geleden

Ik heb een Vulpes pro en cup 80 F en dat gaat goed . Ik stop hem in een stretch voedings bh en kan ook alles doen behalve voorover bukken maar dat spreekt voor zich

2 jaar geleden

Heb cup 75g op het moment en gebruik de Youha the ins gen 2. Gaat prima in mn voedingsbh en je kunt er ook verlengstukjes voor kopen voor de bh zodat je hem dicht kan doen als het niet goed zit. Overigens de dubbele Youha via alie besteld. Dat scheelde zo’n €175 😅

2 jaar geleden

Ik heb een youha the ins te koop, de nieuwste met app. Nog nieuw in de doos, nooit uitgepakt want ik ben helaas gestopt voordat ik aan kolfen toekwam.

2 jaar geleden

Reactie op lucia morena

Ik heb een youha the ins te koop, de nieuwste met app. Nog nieuw in de doos ...
Dubbele

2 jaar geleden

Ik heb de handsfree van Medela en een f-cup. Het gaat super en blijft heel goed zitten! Past gewoon erbij in m'n voedingsbh!

2 jaar geleden

Reactie op lucia morena

Ik heb een youha the ins te koop, de nieuwste met app. Nog nieuw in de doos ...
Ik wil ze best overnemen als dit mogelijk is :)

2 jaar geleden

Je kan een kolf consult boeken en dan verschillende merken uitproberen. Als je echt zeker wil weten of het goed zit en goed werkt, want immers een niet goed passende kolf zorgt voor vermindering van productie.

2 jaar geleden

Ik ben op zoek naar een handsfree kolfapparaat met een 27 mm borstschild/opzetstuk. Kolvy heeft er, maar iemand bekend met andere merken?

2 jaar geleden

Hier een cupmaat F/G, ik gebruik de vulpes goods pro kolf. Blijft goed zitten!