31 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op MB323
Toen ik vroeger als kind obstipatie had mocht ik ook geen banaan maarja zoa ...
O wat gek! Vervelend dat het voor jou niet werkte!
7 maanden geleden
Reactie op MB323
Dankjewel voor al jullie reacties. Het was toch echt zo erg dat ik van de d ...
Ik had nutrilon gebeld ze vonden het heel gek dat ze door omneo juist last van heeft. Ze zeiden dat omneo juist voor moeizame ontlasting is pfff weet het ook niet meer. Ik heb ook alles wat jij benoemd geprobeerd behalve probiotica. Ik geef haar ook speltbrood, banaan, kiwi, pruimen echt alllles geprobeerd. Ook macrogol>>ze kreeg krampjes en ze vond het niet lekker. Hielp pas na twee dagen maar ook ietsjes zachter wel nog met moeite.. en lactulose werd ze winderig en continue huilen en scheetjes laten… dus ik zit met mijn handen in mijn haar wat ik eigenlijk moet doen??!! Als ik wil overstappen naar normale nutrilon 2. Hoor ik iedereen zeggen tjaaa zou ik niet doen dan wordt ze erger duurt weer paar weken dat ze eraan went en ze is toch 10 maanden.. nog even volhouden 😩mag ik vragen hoe je van kunstvoeding veranderd,? Bouw je het af steeds en heeft je kindje dan echt last van krampjes ?
7 maanden geleden
Reactie op Lies5-1
Ik heb hier met mijn dochter ook al heel lang last van, sinds ze vaste voed ...
Mag ik vragen wat hepar water is en welke jij geeft? Ik zie op google niet precies wat het inhoud 😅 of ben ik te dom? 😂 ik zie gewoon kineraal water?!?! Ik had mijn dochter tot haar 7e maand alleen spa water gegeven dus ik weer niet wat het verschil is 😊
7 maanden geleden
Reactie op helangel
Mag ik vragen wat hepar water is en welke jij geeft? Ik zie op google niet ...
Het is inderdaad gewoon een merk van water zoals je Spa, Evian of andere merken hebt 😊 Contrex doet voor volwassenen hetzelfde, maar dit zou ik nu niet aan kinderen geven 🙈 de eerste week dat we hépar voor 1/3e in de fles van onze dochter deden, deed het echt wonderen. Zachte stoelgang, elke dag gewoon kunnen afgaan zonder pijn of krampen. Nu moet ik toegeven dat het effect al fel vermindert is, ondertussen toch ook terug een glycerine suppo moeten steken, dus we blijven ook verder zoeken! 🤷