7 Reacties

één maand geleden

Hi, vervelend voor je dochter. Iets meer olie/vettige voeding toevoegen. Avocado/vis/boter op brood. Ook elke dag wat rozijntjes helpt hier goed. Te veel zuivel kan ook obstipatie geven, probeer bij ipv gewone melk een glas soja (opgroei) melk.

één maand geleden

Dadels, rozijnen of een pruimenknijpfruitje (ellas kitchen). En kiwi

één maand geleden

Wij hebben hetzelfde met onze dochter. We hebben dit ook nagevraagd bij de kinderarts. Ze kunnen extra zakjes vezels krijgen. Wij willen hier zelf (nog) niet aan beginnen. Ze gaf aan dat we af en toe een beetje zonnebloemolie in de fles kunnen toevoegen. Ze moet ook echt heel hard persen en soms huilen, zo zielig😔

één maand geleden

Lactulose werkt erg goed vrij verkrijgbaat, apotheek kan de dosering voor je berekenen.

één maand geleden

Thanks allemaal! ik ga de tips zeker proberen en ik had de huisarts even gebeld, die hebben lactulose geadviseerd dus dat ga ik proberen als het probleem blijft!

één maand geleden

Mijn oudste had dit ook erg, als het echt te erg wordt en ze krijgt het er niet uit dan een zetpil gebruiken. Klinkt tegenstrijdig, maar is de enige manier om het op te lossen!

één maand geleden

Hier werkte havermout en frambozen echt top! Hebben ook heel lang met harde poep gezeten en vond telkens ‘medicatie’ geven toch lastig, want als we gingen afbouwen begon het gewoon weer.