11 Reacties

3 jaar geleden

Kan een vorm van tinnitus zijn. Ik heb dit gehad toen ik n dubbele trommelvliesontsteking had

3 jaar geleden

Ik heb het ook! Super vervelend. Ik zag eraan te denken om misschien ook gelijk even mijn oren uit te laten spuiten bij de huisarts.. Hopen dat dat wat helpt

3 jaar geleden

Ik had dit voor de zwangerschap ook en bij mij werkte neusspray (zoutoplossing). Die moest ik 3 keer per dag gewoon in mn neus spuiten, iets meer richting mijn oren zegmaar. Mijn huisarts gaf aan dat het kon komen door een bijholteontsteking of verkoudheid, maar ik kan me voorstellen dat in de zwangerschap wanneer je slijmvliezen wat zijn opgezet, je daar ook last van kunt krijgen. Ik zal gewoon even langsgaan bij je huisarts :). Bij mij zijn de klachten weer weggegaan

3 jaar geleden

Ik heb dit ook! Soms wordt ik er snachts zelfs wakker van. Ik moet zeggen ik heb wel een verleden met oor problemen, verschillende operaties gehad voor chronische middenooronsteking. Net voordat ik zwanger was nog langs geweest om te checken, alles was goed. Ik denk dat het te maken heeft met dat je nu meer bloed door je lichaam hebt stromen.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook al een tijdje. Ook een suizend geluid. Gevraagd bij de vk, die zei is normaal omdat er zoveel meer bloed word rondgepompt. Gelukkig ben ik er al iets meer aan gewend, echt vervelend

3 jaar geleden

Thx allemaal. Heb zelf nooit last van oorontstekingen en dergelijke dus kan me idd voorstellen dat het aan de hoeveelheid bloed ligt... ik kan zoutoplossing eens proberen. En es vragen aan de vk. Want tis zeker irritant buhh

3 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Ik heb dit ook al een tijdje. Ook een suizend geluid. Gevraagd bij de vk, d ...
Soms kan de suisend geluid ook komen door ijzer tekort. Bij was het 2 maal het geval

3 jaar geleden

Heb er ook last van. Vk zei idd dat het komt doordat je lichaam meer bloed rond pompt

3 jaar geleden

Ik heb dit ook tijdens mijn zwangerschap gekregen, al in week 12. Daarvoor nooit iets met mijn oor gehad. Ik had het toen 1-2 weken en daarna ging het weer weg. Komt af en toe terug, maar is dus gelukkig niet 24/7. Hoop dat het bij jullie ook snel (gedeeltelijk) overgaat!

3 jaar geleden

Ik had in mijn vorige zwangerschap heel vaak dat mijn linkeroor dicht zat, heel irritant. Na de zwangerschap geen last meer van gehad. Nu weer 20 weken zwanger en heb het alweer een paar keer gehad.

3 jaar geleden

Hier ook last van. Pas een oorontsteking gehad en zit nu nog dicht waardoor ik dus ook een hartslag hoor in me oor. Nu ondertussen al een maand last van. Is trouwens de eerste keer dat ik een oorontsteking heb gehad