Onze dochter is nu een week enorm aan het krijsen als ze verschoond moet worden. Met name met poepluiers. Ze woelt en draait en spartelt dan, zodra ze een nieuwe voor heeft is het goed. Ze gaat vaak met haar handjes naar haar geslachtsdeel als de luier ervoor weg is. Is dit ook een normale ontwikkeling? Ik moest ook denken aan een schimmelinfectie ofzo. Maar goed, geen idee? Iemand ervaringen?
Onze dochter grijpt er ook naar maar dan knijpt ze erin en moet ze een beetje lachen .. meer ontdekking ..
Ze huilt niet maar protesteerd wel . Meestal geef ik haar wat in haar handen (iets waar ze normaal niet mee mag spelen want dan vind ze het wel interessant..
Hier is afleiden het toverwoord, alhoewel hij dan nog steeds zijn piemel of ballen soms helemaal fijn knijpt 🤣 Meestal geef ik hem een pakje toetenvegers of doen sokken om zijn handen zodat ie daar even mee kan spelen😊
Haha, oké! Sokken om de handen kan ik ook wel eens proberen. Maar een medis ...
Als je niks zichtbaars ziet en ze verder ook niet ziek is waarschijnlijk niet.
Mijn dochtertje deed dit toen ze spruw had. Maar doet het ook op willekeurige momenten. Gillen tijdens verschonen doet ze sowieso meer dan de helft van de keren. Soort krokodil die weg wil komen.
Inderdaad iets geven wat ze normaal niet mag werkt hier het beste. Bijv een leeg (plastic) kruidenpotje hahaha
Mijn dochtertje heeft dit ook maar ik heb gemerkt dat dr poep brand, het is ook vuur rood en als ik er een doekje langs wil halen is het ook gillen en dr benen stijf houden zodat ik er niet bij mag en indd met d'r handjes 'jeuken'
Mijn zoontje word ook een draak tijdens verschonen en grijpt ook naar z'n piemeltje. Gewoon interessant denk ik. En stil liggen is natuurlijk niet leuk voor een ukkie!
Mijn dochter doet precies hetzelfde. Is normaal denk ik. Ik geef haar een pakje doekjes, mijn telefoon of iets anders wat ze interessant vindt. Afleiden!
mijn zoontje heeft de grootste lol met z’n piepeltje en ligt dan ook helemaal dubbel. Denk dat het erbij hoort haha. Verschonen is hier ook drama hoor. Hoort er ook vast bij gezien ik meerdere topics zie over dit 😅🤣