Hoi hoi,
Hier een mama die een beetje radeloos is en op zoek is naar tips, adviezen oid.
We zijn al van ver gekomen.. Maar we zijn er nog lang niet.
Ons zoontje is een enorm slechte slaper. De eerste 3 maanden sliep hij juist heel erg veel, (we wisten niet dat een baby zoveel kon slapen), maar daar is allang niks meer van over. De nachten zijn echt drama. En dit is geen 'fase' of 'slaapregressie' meer.
Laat ik voorop stellen dat ik het helemaal niet erg vind om er snachts voor mijn kinderen uit te moeten. Maar dit wordt gewoon teveel/te gek..
Savonds /snachts wordt ons zoontje namelijk om de haverklap wakker. Het inslapen kan hij (nog) niet zelf. Hij drinkt aan de borst en valt dan op zijn bedje in slaap. Als hij wakker wordt, wordt hij niet eerder rustig totdat hij bij mama is. En dan het liefst drinkend bij mama of met zijn hand op mijn borst..
Het resulteert er dus vaak in dat ik bij hem in bed ga liggen tot hij weer slaapt, maar vaak dommel ik zelf ook wat in. Ik lig meer in zijn bedje, dan in ons eigen bed.
We hebben al van alles geprobeerd. Hij slaapt sinds kort ook in een peuterbedje, want in zijn ledikantje was het al helemaal drama.
Ik ben een beetje radeloos. We hebben voor ons gevoel al zoveel geprobeerd dat ik niet meer weet wat nog meer of wat we kunnen doen.
Aan het consultatiebureau hebben we eigenlijk ook niks. En een slaapcoach hier in de buurt vraagt 400 euro..
Ik zou gewoon zo graag willen dat hij in ieder geval iets langer doorslaapt dan 1 a 2 uurtjes achter elkaar,als hij dat al haalt.
Papa is veel van huis voor zijn werk, daarom komt het ook op mij neer.
Wie heeft er tips, adviezen of wat dan ook. Dit gaat namelijk zo niet langer..
Alvast bedankt!