Mijn dochter lag op mij in bed en draaide zich hard waarna ze tegen de rand van haar ledikant is gevallen op haar slaap! Ze moest hard huilen, en haar slaap is nu wat opgezet, blauwe plek aan de rand van haar oogkas…ben aan het afkoelen…wat moet ik verder doen? Ik voel me rot!
Ahhh rustig aan hoor! Dat kan gebeuren! Koelen is heel goed. Dat helpt zodat het niet dikker wordt. Verder kun je nu denk ik niks doen dan alleen troosten.
Hoe komt t dat je je er zo rot door voelt?
Koelen, Arnica zalf erop (als je dat hebt, en anders in huis halen, life saver bij blauwe plekken). En als je je zorgen maakt gewoon de huisarts bellen!!
Ons dochtertje viel laatst van een laag bed af bij mn ouders. Voelde me zo dom. Ze dook een soort over mijn arm heen die ik ervoor hield zodat ze niet kon vallen... Snap helemaal hoe je je voelt!
Bedankt voor je reactie…hoop dat het goed gaat met je dochter ❤️
Absoluut, die kleintjes kunnen veel hebben hoor. Ze had uiteindelijk een paar dagen een blauwe plek op haar achterhoofd. Verder niks aan de hand. Maar man wat voel je je dan rot! ❤️
Gewoon! Heb zoiets van ik had het kunnen voorkomen? Maar ze komt vaak op mi ...
Ahh, snap ik hoor! Hopelijk lukt het om je minder rot te voelen...!! Maakt je tot een goede moeder dat je dit zo graag wil voorkomen:).
Gaat t weer goed met haar?
Als mijn kinderen vallen smeer ik er meteen roomboter op, zorgt ervoor dat t niet dik wordt. Vond het raar toen ik het voor eerst hoorde maar doe het nu al 3 jaar en werkt top 😄
Ahh, snap ik hoor! Hopelijk lukt het om je minder rot te voelen...!! Maakt ...
Het gaat goed, niks aan de hand…een licht rood streepje van overgehouden verder niks….voel me nu beter 😅 maar op dat moment is het schrikken 🫤 Dank voor jullie adviezen en geruststelling 😘