5 Reacties

2 maanden geleden

Zooooo vervelend is dat he. Bij ons echt pas gestopt/minder geworden toen we hem van de creche van haalde. T is een grote bacterie virus infasie daar馃槄

2 maanden geleden

Wij zijn nu begonnen met extra vitamines geven. Optiflor weerstand. Ben benieuwd of het helpt

2 maanden geleden

Hier gelukkig geen last van (weet niet of dit echt helpt maar dit is wat wij doen al sinds ze 3 maanden is) Elke dag minstens 2 uurtjes naar buiten in totaal, weer of geen weer. Opvang gaat ze al heen sinds dat ze 5 maanden was, 4 keer in de week. Vitamines elke dag; en groenten fruit en zuivel producten ook elke dag. In het eerste jaar heel vaak en heel ziek geweest, daarna eigenlijk nooit meer (afkloppen) Als ze verkouden is leggen we trouwens overal gesneden uien bij haar slaapkamer en maak ik kaarsen van verkoudheidsbalsems 馃槉

2 maanden geleden

Zooo irritant idd. Denk dat je niet veel meer kunt doen dan geduld hebben ook. Hier was zr sinds begin september verkouden/niet fit en lijkt nu eindelijk al een paar dagen goed te gaan

2 maanden geleden

Awhh beterschap! Het is zo zielig als kindjes ziek zijn. Onze zoon van 2 heeft vergeleken zijn zus van 6 een goede weerstand. Hij is sinds vorige week een beetje verkouden terwijl zijn zus heel erg verkouden is馃槄 Mijn oudste was sinds de lockdown voorbij was (geboren net voor de corona uitbraak) heel vaak verkouden letterlijk het hele jaar door tot ze 4 was. Ik kreeg als tip van de huisarts om de weerstandspillen van A Vogels te geven en dat hielp erg goed.