34 Reacties
3 jaar geleden
Was bij m'n zus en die heeft een bad dus heerlijk bad vol laten lopen dacht ik.. moet je wel de stop erin doen.
Op werk meerdere keren bij een zorgvrager weg moeten lopen omdat je in een x de benodigde spullen wilde halen maar elke x iets vergat
3 jaar geleden
Ik had er gisteren weer 1: ik reed op de snelweg en ik dacht : waarom maakt mijn auto toch zo’n raar piepje ? Zegt mijn partner: ehh je benzinetank is bijna leeg.
(Ik ben normaal altijd het type dat bij 2 van de 8 streepjes al gaat tanken. Dit was ik nu gewoon compleet vergeten, gelukkig wel nog tot een pomp gered haha).
3 jaar geleden
Reactie op Felimba
Ik moest hier even hardop om lachen, sorry! Maar het is zó herkenbaar 🤣
Pfahahaha ja ik heb er ook maar om gelachen maar voelde me tegelijkertijd zo'n oen! Ik had al de hele dag tegen iedereen zitten zeuren over die vermiste telefoon. Kan toch niet dat dat ding ineens verdwijnt? 🙈🙈🙈 mn man vond het hilarisch
3 jaar geleden
Ik heb onlangs een droom gehad over het feit dat ik vergeten was waar in de stad ik mijn auto geparkeerd had... 😬 Werd k echt wakker van 🙃
3 jaar geleden
Reactie op MammieBlomme
Ik heb onlangs een droom gehad over het feit dat ik vergeten was waar in de ...
Heb m'n auto deze nacht teruggevonden 🙃😂
3 jaar geleden
- dingen die niet in de koelkast moeten in de koelkast leggen en de dingen die wel in de koelkast moesten in de kast leggen of op het aanrecht laten staan, waardoor je bepaalde dingen weg kon gooien😅
- het hele huis doorzoeken naar een speen van de kinderen en er achter komen dat die speen letterlijk naast me lag.
- me telefoon zoeken terwijl die achteraf in me zak bleek te zitten.
- naar de supermarkt omdat ik iets nodig had, eenmaal in de supermarkt vergeten wat ik nodig had dus thuis komen zonder hetgeen wat ik nodig had en dus weer de deur uit kon gaan.
- autosleutel zoeken terwijl ik hem in me hand had.
- eten koken en gewoon weggooien en dan denken huh waar is het nou….
Deze zwangerschap heb ik niet alleen last van dementie maar ook van lompheid, alles valt uit me handen en noem maar op😂
3 jaar geleden
Pak de melk uit de koelkast om in koffiekopje te doen, stopt het pak "terug" in de magrentron en het kopje in de koelkast.
Ook met koffie zetten voor mijn man, tot 3x aan toe terug lopen de huiskamer in en zijn beker te hebben laten staan in de keuken.
Ik ben constant mijn mobiel kwijt en vind hem op de meest rare plekken (zoals boven op een hoge kast waar ik bijna nooit kom)
Ik ben constant de naam van mn kat en zoon door elkaar aan het halen.