18 Reacties
3 jaar geleden
Wat een leuk verschoonmatje!
En hoe heb jij die hemness geschilderd als ik vragen mag?
3 jaar geleden
Wat een leuk verschoonmatje!
En hoe heb jij die hemness geschilderd als ik ...
Die is van Leander Matty (wel prijzig, maar volgens vriendinnen super handig dat je het matje gewoon kan afnemen ipv telkens de hoes wassen).
De commode:
- eerst opschuren met schuurmachine (kan ook met de hand)
- daarna laag grondverf in de kleur al laten mengen van de commode
- eerste laag lakverf waterbasis
- deze laag licht opschuren als ‘ie droog is
- tweede laag lakverf
Drie laagjes in totaal dus! Best wat werk, maar vond het leuk om te doen en heel blij met het resultaat 🙏
3 jaar geleden
Reactie op Alissi
Die is van Leander Matty (wel prijzig, maar volgens vriendinnen super handi ...
Thanks! 😘
3 jaar geleden
Ik heb de hemnes ook gehaald. Nog even puzzelen wat handig is qua indeling. Ik heb nu in de bovenste lades
1 met verschillende soorten hysrolfiele doeken, washandjes, spuugdoekjes en nagelknipper/kam
1 met luiers en doekjes
1 met rompertjes
1 met sokjes en verzorgingsproducten.
Hebben jullie ook nog een andere kast of alles in de hemnes?
3 jaar geleden
Reactie op Junejune
Ik heb de hemnes ook gehaald. Nog even puzzelen wat handig is qua indeling. ...
Dat klinkt als een handig indeling! Met de spulletjes die je het meest gebruikt binnen handbereik.
Wij alles in de (grote) Hemnes, want de babykamer is best klein dus geen plek voor andere kast.
3 jaar geleden
Reactie op lndrn
Wie heeft de hemnes met 3 lades en welke bakjes heb je daarvoor gebruikt?
...
Ik heb drie setjes besteld en onderverdeeld over de bovenste twee lades. Paste perfect. Er bleven nog 3 kleinere bakjes over, maar dat is afhankelijk welke maat bakjes je in de lades stopt. Met 2 setjes zou ik het niet redden, dus 1 set per lade is te weinig.
3 jaar geleden
Reactie op HMNM
Momenteel bij ons. Iemand enig idee wat er nog noodzakelijk is om in huis t ...

Weet je wat ik persoonlijk heel handig vond? Stel je voor dat je baby een spuitluier heeft gehad en op het kussen ligt. Dan wil je ideaal de lade met 1 hand kunnen open doen terwijl je met de andere hand de baby vast kan houden. Ik zou dus alle verschoon Essentials in de voorste vakjes leggen. Zoals bv een tetra doek om onder de baby te leggen als de kussenhoes helemaal vies is geworden (vaak doen ze een plasje als de pamper open gaat). En misschien ook Rompers in de bovenste lade. In het begin hebben ze het nog snel koud en liggen ze niet graag alleen in een luier, dan is het wel fijn als het snel vooruit kan gaan. Wij hadden ook een mandje met Pampers en doekjes en billenzalf boven op de commode staan, staat iets rommeliger, maar wel handig voor het snel kunnen verschonen. Maar vooral kijken wat je zelf gemakkelijk vindt natuurlijk, iedereen heeft ook andere gewoontes😊
3 jaar geleden
Beetje gekke vraag maar ik heb ook de hemnes 3 lade, maar als ik hem opendoe kan ik echt niet bij het achterste bakje komen, bij sommige van jullie zie ik het en denk ik huh die kan veel verder open.
Heb ik iets niet goed gedaan met monteren?
3 jaar geleden
Reactie op sannejacobs
Beetje gekke vraag maar ik heb ook de hemnes 3 lade, maar als ik hem opendo ...
Nee hoor, dit heb ik helaas ook. Ik heb daar nu “niet belangrijke” dingen liggen zoals extra luiers en billendoekjes. Daar hoef ik dus niet standaard bij. Alles wat wel nodig is zit voorin in de lades