18 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb bovenin alle Rompers, luiers, monddoekjes en sokken. Daaronder de broekjes , truitjes, Boxpakjes en slaapspullen. En in de onderste lades heb ik alle doeken en beddengoed 🤍

3 jaar geleden

Wat een leuk verschoonmatje! En hoe heb jij die hemness geschilderd als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Wat een leuk verschoonmatje! En hoe heb jij die hemness geschilderd als ik ...
Die is van Leander Matty (wel prijzig, maar volgens vriendinnen super handig dat je het matje gewoon kan afnemen ipv telkens de hoes wassen). De commode: - eerst opschuren met schuurmachine (kan ook met de hand) - daarna laag grondverf in de kleur al laten mengen van de commode - eerste laag lakverf waterbasis - deze laag licht opschuren als ‘ie droog is - tweede laag lakverf Drie laagjes in totaal dus! Best wat werk, maar vond het leuk om te doen en heel blij met het resultaat 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Mamalou96

Ik heb bovenin alle Rompers, luiers, monddoekjes en sokken. Daaronder de br ...
Dankjewel voor je reactie! En welke bakken heb jij in de onderste twee lades gedaan?

3 jaar geleden

Reactie op Alissi

Dankjewel voor je reactie! En welke bakken heb jij in de onderste twee lade ...
Ik heb onderin 1 bakje voor de washandjes en kleine hydrofiele doeken maar verder geen bakjes omdat het vrij grote spullen zijn.

3 jaar geleden

Ik volg graag mee! Hij wordt dinsdag geleverd🤗

3 jaar geleden

Reactie op Alissi

Die is van Leander Matty (wel prijzig, maar volgens vriendinnen super handi ...
Thanks! 😘

3 jaar geleden

Ik heb de hemnes ook gehaald. Nog even puzzelen wat handig is qua indeling. Ik heb nu in de bovenste lades 1 met verschillende soorten hysrolfiele doeken, washandjes, spuugdoekjes en nagelknipper/kam 1 met luiers en doekjes 1 met rompertjes 1 met sokjes en verzorgingsproducten. Hebben jullie ook nog een andere kast of alles in de hemnes?

3 jaar geleden

Reactie op Junejune

Ik heb de hemnes ook gehaald. Nog even puzzelen wat handig is qua indeling. ...
Dat klinkt als een handig indeling! Met de spulletjes die je het meest gebruikt binnen handbereik. Wij alles in de (grote) Hemnes, want de babykamer is best klein dus geen plek voor andere kast.

3 jaar geleden

Vraagje aan iedereen die de hemnes commode heeft. Iemand die er kinderbeveiligingshaakjes op heeft gezet? Ik ben opzoek maar kan niks passends vinden dus hoop dat iemand een tip voor mij heeft.

3 jaar geleden

Wie heeft de hemnes met 3 lades en welke bakjes heb je daarvoor gebruikt? Ik zie overal die handige skubb bakjes, maar kunnen ze ook precies passend in het model van 3 lades en welke/hoeveel heb je dan nodig?

3 jaar geleden

Reactie op lndrn

Wie heeft de hemnes met 3 lades en welke bakjes heb je daarvoor gebruikt? ...
Ik heb drie setjes besteld en onderverdeeld over de bovenste twee lades. Paste perfect. Er bleven nog 3 kleinere bakjes over, maar dat is afhankelijk welke maat bakjes je in de lades stopt. Met 2 setjes zou ik het niet redden, dus 1 set per lade is te weinig.

3 jaar geleden

Momenteel bij ons. Iemand enig idee wat er nog noodzakelijk is om in huis te halen zoals vochtige/droge doekjes, producten,… ?

3 jaar geleden

Reactie op HMNM

Momenteel bij ons. Iemand enig idee wat er nog noodzakelijk is om in huis t ...
Sudocreme! Ik zweer erbij. Kapote billen genezen dan zo snel en ook handig als je zelf ecseem hebt ofzo haha maar echt top spul👌🏻

3 jaar geleden

Reactie op HMNM

Momenteel bij ons. Iemand enig idee wat er nog noodzakelijk is om in huis t ...
Weet je wat ik persoonlijk heel handig vond? Stel je voor dat je baby een spuitluier heeft gehad en op het kussen ligt. Dan wil je ideaal de lade met 1 hand kunnen open doen terwijl je met de andere hand de baby vast kan houden. Ik zou dus alle verschoon Essentials in de voorste vakjes leggen. Zoals bv een tetra doek om onder de baby te leggen als de kussenhoes helemaal vies is geworden (vaak doen ze een plasje als de pamper open gaat). En misschien ook Rompers in de bovenste lade. In het begin hebben ze het nog snel koud en liggen ze niet graag alleen in een luier, dan is het wel fijn als het snel vooruit kan gaan. Wij hadden ook een mandje met Pampers en doekjes en billenzalf boven op de commode staan, staat iets rommeliger, maar wel handig voor het snel kunnen verschonen. Maar vooral kijken wat je zelf gemakkelijk vindt natuurlijk, iedereen heeft ook andere gewoontes😊

3 jaar geleden

Dit leek mij handig, praktijk moet het nog uitwijzen 😅

3 jaar geleden

Beetje gekke vraag maar ik heb ook de hemnes 3 lade, maar als ik hem opendoe kan ik echt niet bij het achterste bakje komen, bij sommige van jullie zie ik het en denk ik huh die kan veel verder open. Heb ik iets niet goed gedaan met monteren?

3 jaar geleden

Reactie op sannejacobs

Beetje gekke vraag maar ik heb ook de hemnes 3 lade, maar als ik hem opendo ...
Nee hoor, dit heb ik helaas ook. Ik heb daar nu “niet belangrijke” dingen liggen zoals extra luiers en billendoekjes. Daar hoef ik dus niet standaard bij. Alles wat wel nodig is zit voorin in de lades