7 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik doe zelf 1 laagje kouder dan normaal 鈽猴笍 Hij slaapt hier in lange mouwen romper met slaapzak van 0.5TOG (21 graden in zijn kamertje) maar nu met koorts dan in een korte mouwen romper in dezelfde slaapzak

茅茅n maand geleden

Reactie op Felimba

Ik doe zelf 1 laagje kouder dan normaal 鈽猴笍 Hij slaapt hier in lange mouwen ...
Oke dankjewel voor je reactie! 1 laagje minder is zonder romper dan bij ons en dan blijft z'n luier niet helemaal lekker zitten馃槄

茅茅n maand geleden

Wij geven naast de pcm bij hele hoge koorts en ongemak ook Nurofen, is gewoon in de winkel te koop!

茅茅n maand geleden

Reactie op JuliaL

Oke dankjewel voor je reactie! 1 laagje minder is zonder romper dan bij ons ...
Ah ja dat maakt het dan al iets lastiger 馃ぃ Hoeveel tog is je dunnere slaapzak? Dan kan je eventueel even in zo鈥檔 tog-schema kijken hoe je bij jouw temperatuur moet kleden en dan ietsjes dunner aankleden 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Wij hebben zoon momenteel in romper korte mouw, pyjama en puckababy zomerdeel met mouwen liggen. 21 graden volgens de thermometer van de Babyfoon, maar die is niet accuraat. Ik denk dat 18/19 graden beter klopt. Tip: beter nu even met laagjes werken, dan kan je makkelijker iets toevoegen of weghalen als hij toch te warm of te koud aanvoelt. Check vooral z'n nekje (doe je vast al). En zeker niet te koud kleden, want als je zelf koorts hebt, kan je ook loeiheet aanvoelen en het intussen ijskoud hebben. Bij zielig zijn gaan wij ook wel met zoon in een stoel zitten en dan lekker een fleecedekentje erbij. Maar de pcm zal al wel helpen met de lichaamstemperatuur wat meer onder controle houden, wellicht is zijn "gewone slaapoutfit" ook wel gewoon prima. Hoe dan ook: beterschap voor de kleine en hopelijk wordt het een rustige nacht voor jullie allemaal!

茅茅n maand geleden

Reactie op Felimba

Ah ja dat maakt het dan al iets lastiger 馃ぃ Hoeveel tog is je dunnere slaap ...
De puckababy waar hij nu in ligt is 0.25 tog. Hij had voor het slapen gaan 40 graden koorts, wel een paracetamol daarna gehad dus zijn temperatuur zal nu wat lager zijn. Hij ligt nu dus in de 0.25 tog slaapzak met een lange mouwen romper en een pyjamabroekje. Hij slaapt nu al ruim 2 uur zo. Ik lees overal liever te koud dan te warm want te koud worden ze wakker van. Dan kan ik hem evt nog een extra laagje aan of uit doen!

茅茅n maand geleden

Reactie op Rana4AA

Wij hebben zoon momenteel in romper korte mouw, pyjama en puckababy zomerde ...
Bedankt voor je reactie! Hij had met het naar bed brengen 40 graden koorts dus hebben er niet voor gekozen om zijn slaapzak van 2 tog aan te doen maar een luchtige slaapzak met een katoenen lange mouwen romper en een kort pyjamabroekje. Als hij wakker word en koud aanvoelt dan kan idd evt nog een extra laagje aantrekken. Dankjewel, ik hoop het ook!馃槉