65 Reacties

3 maanden geleden

Mijn oudste had overigens nergens last van

3 maanden geleden

Hier vier dagen koorts gehad tot ruim 39 graden iedere avond. En heeft wat huiduitslag. Hij lijkt zich nu steeds iets fitter te voelen.

3 maanden geleden

Dag drie rode vlekjes, dag 10-13 koorts. Dag 14 weer beter :)

3 maanden geleden

We zitten op dag 8 en nog nergens last van 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Kimberley199428

Hier dag 10👍🏻

3 maanden geleden

Ondertussen zit ons zoontje helemaal onder de uitslag ( geen vlekjes maar echt bultjes). Verder is hij in de avond iets wat meer huilerig en wilt hij alleen maar bij mij. Verder is hij overdag erg vrolijk

3 maanden geleden

Hier dag 8 en sinds gister koorts.

3 maanden geleden

Ondertussen zit ons zoontje helemaal onder de uitslag ( geen vlekjes maar e ...
Oh balen :( Hier dag 16 en alles nog oké dus volgens mij is het dan klaar toch?

3 maanden geleden

Dag 8 nog niks te merken 😇

3 maanden geleden

Reactie op ebast

Oh balen :( Hier dag 16 en alles nog oké dus volgens mij is het dan klaar t ...
Ja dan komt jouw kleintje er goed doorheen, heel fijn 🤗

3 maanden geleden

afgelopen dinsdag is mijn zoontje geprikt voor bmr en menacwy sinds donderdag avond koortsig. overdag is de koorts rond 38,5 met pcm maar snachts wordt hij gillend wakker en heeft hij ruim 39,5. hopelijk heeft hij het ergste gehad. verder de momenten dat hij wakker is gewoon vrolijk gelukkig. hopelijk blijft het hierbij een krijgt hij niet op dag 8/9 ook nog last van de bmr maar we gaan het beleven

3 maanden geleden

Dag 10 en toen 41 graden koorts, 30 uur gehad en toen poef was het weer goed maar jeetje hij was echt ziek

2 maanden geleden

Afgelopen dinsdag geprikt tot nu toe nog niks 🥰

2 maanden geleden

Koorts en vlekjes… sinds donderdag, een week na de vaccinatie. Verder op zich wel vrolijk alleen slapen gaat minder

2 maanden geleden

Hier 6 augustus gehad en nergens last van gehad gelukkig

2 maanden geleden

Hier vorige week maandag om 9 uut de prik gehad, gisteravond verhoging/ lichte koorts en jammeren in bed. Uiteindelijk een zetpil gegeven toen hij echt niet in slaap kwam. Hopelijk vandaag beter (tot nu toe vrolijk en 37,2 vanmorgen)

2 maanden geleden

Hier 3 weken geleden gehad en nergens last van gehad.

2 maanden geleden

Reactie op BiancaK

Hier vorige week maandag om 9 uut de prik gehad, gisteravond verhoging/ lic ...
Hier uiteindelijk gistermiddag weer 39.2, vannacht de hele nacht liggen spoken (tegen ons aan slapen, in bed huilen).

2 maanden geleden

Vanmorgen om 8.00 uur BMR + meningokokken prikje gehad. Ligt nu in bed met lichte verhoging, ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Maar die meningokokken heeft dus een snelle reactie en de BMR een latere reactie, fijn zo’n mix.

2 maanden geleden

Hier ook vanmorgen geprikt. Lekker veel laten bewegen tegen de spierpijn in haar benen. Hoop dat ze nu een lange middagtuk doet. Ben heel blij dat de BMR erin zit, maar ook dat we voorlopig even van de prikken af zijn. Vond het zo zielig steeds. Bleh