65 Reacties

2 maanden geleden

Vorige week dinsdag prik gehad en vandaag ellendig en koorts! En dat terwijl we zondag op vakantie gaan😩

2 maanden geleden

Inmiddels 15 dagen geleden en helemaal nergens last van gehad gelukkig!

2 maanden geleden

Ugh wij zitten nu op dag 13 en hij heeft nu 39,8 graden koorts. Geven vandaag al heel consequent pcm. Maar man ik vind die koorts maar doodeng. Hij is ook al twee dagen flink aan het hoesten. Dus hoop niet dat hij ook nog een luchtweginfectie erbij heeft.😅 Blij als we het achter de rug hebben.

2 maanden geleden

Helemaal nergens last van gehad!

2 maanden geleden

Reactie op EefH

Ugh wij zitten nu op dag 13 en hij heeft nu 39,8 graden koorts. Geven vanda ...
Wel even goed in de gaten houden. Onze zoon had eerder een keer dat hij na de prikjes het RS virus opliep en toen dachten wij dat de koorts van de prikjes kwam.

2 maanden geleden

Reactie op Hali16

Wel even goed in de gaten houden. Onze zoon had eerder een keer dat hij na ...
Dankjewel voor de tip 🫶🏼

2 maanden geleden

Mijn mannetje moet woensdag. Ik zie er zo tegen op! Laten jullie de prikjes altijd tegelijk geven of na elkaar?

2 maanden geleden

Reactie op floan

Mijn mannetje moet woensdag. Ik zie er zo tegen op! Laten jullie de prikjes ...
Tegelijk! Zou niet weten hoe ze het anders zou toe laten 😅

2 maanden geleden

Reactie op floan

Gewoon altijd na elkaar

2 maanden geleden

Reactie op floan

Bij dr allereerste prikjes had ik de mazzel dat er een tweede persoon bij was, arts in opleiding. Dus toen kreeg ze ze tegelijk, maar verder is die optie er nooit geweest. Dus na elkaar gebeurt het dan.

2 maanden geleden

Mijn dochter heeft ze 12 dagen terug gehad en vanmorgen werd ze wakker met koorts. Ze is wel de afgelopen dagen wat hangerig maar zit ook wel een beetje te rommelen met d'r slaapjes. Dus kan ook daar van komen.

2 maanden geleden

Op wat hangerigheid na nergens last van gehad

2 maanden geleden

Reactie op floan

Hier is er altijd maar 1 persoon dus gaat altijd na elkaar maar dat gaat echt altijd 2 sec na elkaar. Hier vorige week maandag gekregen tot nu toe geen last hoop dat het zo blijft.

2 maanden geleden

Op dag 7 begonnen de spuitluiers en nu op dag 14 ook koorts… hoop dat het snel over is 😥

2 maanden geleden

Hier niks geen last gehad

2 maanden geleden

Wij zitten op dag 13. Af en toe heel licht verhoogd geweest en beetje uit hum (maar kan ook tandje geweest zijn...).

2 maanden geleden

Hier nu dag 8 ziek geworden en 39,5 koorts en vlekjes in haar gezicht. Echt al 2 nachten aan het huilen. (Ze is nog nooit wakker geweest sinds 6 weken zelfs niet met een dubbele oorontsteking 🙈) Ze is er dus echt niet lekker van en er komen ook nog hoektanden door. Zelfs paracetamol verbeterd niet voor mijn gevoel. Hopelijk voelt ze zich morgen wat beter… Hoelang duurden bij jullie de klachten?

2 maanden geleden

Reactie op Np22

Hier nu dag 8 ziek geworden en 39,5 koorts en vlekjes in haar gezicht. Echt ...
Oh wat sneu zeg. Hier is het vandaag na een dikke week iets rustiger. Wel nog verhoging maar geen koorts meer. Als paracetamol de koorts/pijn niet afvlakt dan geef ik voor de nacht op de ergste dagen Neurofen voor kinderen (vloeibare ibuprofen). Dat werkt echt goed. Meestal komen we dan met één dosis om 19.00 de hele nacht door.

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama_Eli

Oh wat sneu zeg. Hier is het vandaag na een dikke week iets rustiger. Wel n ...
Ah wat fijn dat het bij jullie beter gaat. Ik heb inderdaad vandaag ook neurofen gegeven gelukkig ‘knapte’ ze toen iets op maar echt de hele dag als een dood vogeltje in de bank gezeten. 🥲 Hopelijk vannacht pakt ze even haar rust.

2 maanden geleden

Op dag 4 kreeg onze dame allemaal rode bulten op haar been. Ziet eruit als muggenbulten, maar is het niet. Dag 5 ook koorts en heel slecht slapen. Elk uur wakker… Nu zitten we op dag 10 en de bulten zijn nog niet minder. Heel sneu want ze heeft er wel last van. Koorts gelukkig wel weg sinds dag 7.